پاراتکواندوکار گیلانی در گفت‌وگو با فارس:

هدفم کسب مدال طلای پاراالمپیک توکیو است /قطعی شدن سهمیه حضور در پاراالمپیک توکیو

کدخبر: 2294222

پاراتکواندوکار گیلانی تیم ملی کشورمان با اشاره به کسب سهمیه پاراالمپیک توکیو گفت: مهم‌ترین هدفم کسب مدال طلا در پاراالمپیک ۲۰۲۰ است.

مهدی پوررهنما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اعلام رنکینگ جهانی پاراتکواندو اظهار کرد: به دلیل کسب مدال‌های متعدد طلا در رقابت‌های جهانی از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار بودم و در آخرین رده‌بندی اعلامی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو موفق شدم سهمیه پاراالمپیک را کسب کنم.

وی با اذعان به اینکه بااقتدار سهمیه پاراالمپیک 2020 را کسب کرده است افزود: درحالی‌که دو سال تا شروع پاراالمپیک 2020 باقی‌مانده است، جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردم و این نشان از فاصله‌ام با رقبایم دارد.

پاراتکواندوکار وزن منفی 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان با اشاره به حضور در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: دور جدید اردوهای تیم ملی از هشتم آذرماه آغازشده است و پاراتکواندوکاران ملی‌پوش خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آنتالیا آماده می‌کنند.

پوررهنما با بیان اینکه برای کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی آنتالیا خواهد جنگید بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان اوایل بهمن‌ماه در آنتالیا آغاز می‌شود و می‌خواهم با کسب مدال طلا در این مسابقات، خود را برای کسب مدال طلا در پاراالمپیک توکیو آماده کنم، مهم‌ترین هدفم کسب مدال طلا در توکیو است و برای این هدف در تمامی مسابقات پیش از شروع این آوردگاه بزرگ برای کسب طلا می‌جنگم.

به گزارش فارس، مهدی پوررهنما در جدیدترین رنکینگ جهانی در وزن منفی 75 کیلوگرم کلاس K44 با کسب 271 امتیاز و اختلاف 102 امتیازی نسبت به ولادیمیر نفر دوم این وزن از روسیه، جواز حضور در رقابت‌های پاراالمپیک توکیو را کسب کرد.

ایسالدیبیروف از روسیه با کسب 132.2 امتیاز، فاتح از ترکیه با کسب 114.96 امتیاز، جعفرزاده از ایران با کسب 89.06 امتیاز و گابریل آمادو از اسپانیا با کسب 87.95 به ترتیب در مکان‌های سوم تا ششم این وزن قرار دارند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: