رضا دامغانی: والیبال برای داورزنی مثل فرزند است/ بازیکنی داشتم که لیگ برتر را فقط از تلویزیون دیده بود

کدخبر: 2294248

رضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: خوشبختانه داورزنی به والیبال اشراف دارد، به آن علاقه‌‌مند است و این رشته ورزشی برای او مثل فرزند است.

- اخبار ورزشی -

رضا دامغانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش مقابل عقاب در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: احساس ما پیش از شروع بازی این بود که برنده می شویم و به همین خاطر با روحیه و جنگندگی کامل وارد زمین نشدیم. ما فکر کردیم راحت برنده می شویم که این در ورزش حرفه ای اصلاً درست نیست. ما حریف را دست کم گرفتیم، ولی در ست سوم به خودمان آمدیم.

دامغانی ادامه داد: بار روانی و پیروزی برابر عقاب برای ما خیلی مهم بود. این پیروزی برای ما دو پله صعود در پی داشت که به آن رسیدیم. عقاب، تیم جوان و بدون استرسی است که مشکلی بابت باختن نداشت. در مقابل ما نیاز به این پیروزی داشتیم و می خواستیم که این پیروزی سه امتیازی باشد، اما نشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در ست های اول و دوم در حدو اندازه خود نبودند و ذخیره ها هم نتوانستند به تیم کمک کنند. از ست سوم اما مهدی مهدوی به خوبی تیم را مدیریت کرد، آرش کمالوند در حمله عالی بود و ما بر بازی مسلط شدیم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما قبل از شروع لیگ تنها یک ماه تمرین کردیم و برخی بازیکنان اصلی تیم هم خیلی دیر به ما ملحق شدند. ما 12 بازیکن بومی در تیم داریم که مدیریت تیم هم اصرار دارد که از آنها استفاده کنیم. من بازیکنی داشتم که لیگ برتر را فقط از تلویزیون دیده بود، اما الان به اعتمادبه نفس بالایی رسیده است و خوب بازی می کند. علاوه بر این ما بازیکنی به نام سعید رنجبر داریم که در آینده یک رقیب جدی برای امیر غفور و شهرام محمودی خواهد بود.

نجاتی: نقطه ضعف پیکان، دفاع روی تور است/ همه در لیگ والیبال عصبی هستند

رضا دامغانی در مورد آینده والیبال ایران گفت: خوشبختانه داورزنی به والیبال اشراف دارد و به آن علاقه مند است. داورزنی پست آسیایی و جهانی دارد و والیبال برای او مثل فرزند است. به همین خاطر مطمئنم گزینه مناسبی را برای فدراسیون والیبال انتخاب خواهد کرد. در حال حاضر هم مشاوران خوبی در کنار سرپرست فعلی فدراسیون هستند و من در مجموع، آینده روشنی را برای فدراسیون می بینم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: