ترین های هفته پانزدهم لیگ برتر

قطبی، پرسپولیس و باقری در جمع بهترین ها/ناکامی «آقا معلم» با طعم تلخ خداحافظی

کدخبر: 2294251

با برگزاری ۸ دیدار هفته پانزدهم بهترین ای این هفته لیگ برتر فوتبال معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری 8 بازی پیگیری شد که در پایان این هفته سپاهان قهرمان نیم فصل اول شد. دیدار تیم های سپیدرود و استقلال که دو هفته پیش برگزار و منجر به برتری 5 بر صفر آبی پوشان شد دیدار هفته پانزدهم محسوب می شود.

نتایج بازی های هفته پانزدهم:

پیکان 0 - 1 نساجی مازندران

سپیدرود رشت 0 - 5 استقلال

پدیده 2 - 2 ماشین‌سازی‌تبریز

ذوب آهن 0 - 0 نفت‌ مسجدسلیمان

تراکتورسازی 1 - 2 فولاد

صنعت نفت آبادان 2 - 1 سایپا

پرسپولیس 3 - 1 پارس جنوبی جم

استقلال خوزستان 1 - 1 سپاهان

بازی هفته: پدیده و ماشین سازی

شاگردان رضا مهاجری و یحیی گل محمدی بهترین بازی هفته را برگزار کردند. دیداری که حتی از بازی پرگل استقلال و سپیدرود و پرسپولیس و پارس جنوبی جذاب تر بود. در این دیدار 4 گل رد و بدل شد و هر دو تیم موقعیت های بسیار زیادی ایجاد کردند. ضمن آنکه اواخر بازی هم به جنجال کشیده شد.

بازیکن هفته:فرشید باقری

هافبک استقلال با زدن 2 گل و یک پاس گل بهترن بازیکن این هفته لقب گرفت. این بازیکن روی 3 گل از 5 گ آبی پوشان تاثیر مستقیم داشت. علی علیپور هم در این هفته 2 گل به ثمر رساند و یکی از عوامل تاثیرگذار پرسپولیس بود.

مربی هفته:افشین قطبی

سرمربی جدید فولاد خوزستان در بدو ورودش به ایران با فولاد خوزستان کار بزرگی انجام داد. وی با فولاد تراکتورسازی را مقابل حدود 70 هزار تماشاگر شکست داد تا بازگشت با شکوهی به لیگ ایران داشته باشد. در این هفته نکونام با نساجی،سرجیو با نفت آبادان و برانکو با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کردند.

تیم هفته:پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت با وجود همه کمبودها و در حالی که رسن و کامیابی نیا را هم در اختیار نداشتند و برانکو نفرات جوانی را به زمین فرستاده بود پارس جنوبی را با شکست راهی جم کردند. پرسپولیس در این هفته ها با وجود خستگی به جا مانده از لیگ قهرمانان «تیم بودن» خود را حفظ کرده است.

ناکام هفته: مجید جلالی

سرمربی پیکان برای ششمین بازی متوالی در این هفته این بار در تهران مغلوب نساجی قائمشهر شد تا آقا معلم آخرین دیدار خود را با پیکان در لیگ برتر امسال تجربه کند. جلالی بعد از این بازی از پیکان جدا شد تا ناکام ترین مرد هفته لقب بگیرد.

جدول گلزنان:

9 گل کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان) 8 گل آنتونی استوکس (تراکتورسازی) 7 گل علی علیپور (پرسپولیس) 6 گل امین قاسمی نژاد (پدیده) لوسیانو پریرا (فولاد) 5 گل وحید خشتان (استقلال خوزستان) یونس شاکری (پدیده) عیسی آل کثیر (پیکان)

جدول لیگ برتر:

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: