مهینی: بازیکنان نیاز به بازی تدارکاتی دارند/برای هر تمرین برنامه‌ریزی خاصی داریم

کدخبر: 2294314

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال آسیا بانوان کار آسانی نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: با توجه به اینکه تعدادی از بچه ها در لیگ بازی می کنند عملا کار برای روند بدنسازی ما سخت شده است. تمرینات مداوم بدنسازی را در دستور کاری خود داشته و در کنار آن کارهای تاکتیکی را از اردوی قبل دنبال می کنیم. ضمن اینکه با مشاور فنی تیم مرتبا برنامه ها را مرور کرده و برای هر تمرین برنامه ریزی خاص خود را داریم.

وی ادامه داد: 4 نفر از گلر ها در اردوی گلری دعوت شده بودند که در این اردو محک می خورند. از اردوی قبل استعدادیابی داشتیم و مجددا در این اردو انتخاب خواهند شد. در اردوی دی ماه 27 نفر نهایی مشخص می شوند و تا زمان اعزام سعی مان بر این است تا بازیکنان را به اوج آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ادامه بیان کرد: بچه ها با توجه به شرایط سنی که دارند امتحانات خود را باید پشت سر بگذارند. به مدت یک ماه تمرینات تعطیل خواهد شد و سپس با به پایان رسیدن تمرینات ملی پوشان، مجددا اردو های تدارکاتی از سر گرفته می شود تا پیش از اعزام دو اردو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال در پایان گفت: همانطور که قبلا گفتم برگزاری دیدار دوستانه با تیم های چین، روسیه، ژاپن و در نهایت بنگلادش مطرح شده است تا بازیکنان برای صعود به دور بعدی مسابقات آماده شده و محک زده شوند. امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش مسئولان فدراسیون شرایطی فراهم شود تا بازیکنان آماده حضور در مرحله بعدی مسابقات شوند.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان بانوان آسیا قرار است اسفند ماه 97 در کشور تایلند برگزار شود تا هشت تیم صعود کنند. این مرحله در 2 گروه چهار تیمی به مصاف هم بروند.

بر همین اساس تیم ایران در گروه نخست با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام دیدار خواهد کرد و در گروه دوم تیم های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار حضور دارند.

تیم های ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند پیش از این به طور مستقیم به مرحله نهایی راه یافته بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: