پاسخ به استعلام قیمت لبنیات سرعت می‌گیرد/ حذف موازی‌کاری بین ۱۲۴ و ۱۳۵

کدخبر: 2294322

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تفاهم با رئیس جدید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای سرعت بخشیدن به پاسخ استعلام قیمت لبنیات خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری تسنیم ، در نشست اخیر رؤسای سازمان های «تعزیرات حکومتی» و «حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان» تفاهماتی در راستای چابک سازی سازمان ها در انجام تکالیف قانونی صورت گرفته است.

سیدیاسر رایگانی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان حمایت، در رابطه با اهم تفاهمات صورت گرفته گفت: قرار بر سرعت بخشیدن به مکاتبات و پیگیری استعلام های طرفین خصوصا در پرونده های مهم و ملی مانند پرونده های مربوط به لبنیات شده است.

وی همچنین از تصمیم برای برگزاری آموزش های لازم و تخصصی برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان دو سازمان خبر داد.

رایگانی با اشاره به اینکه دسترسی آسان مردم به سازمان ها از اهداف سامانه های 124 و 135 بوده است، در رابطه با تصمیم اتخاذ شده برای همسان سازی این دو سامانه افزود: معنای این همسان سازی آن خواهد بود که موازی کاری های این دو سامانه به حداقل می رسد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد سامانه 135، انجام مشاوره حقوقی و پیگیری آسان پرونده ها است، افزود: در حال حاضر موازی کاریی هایی همچون ثبت شکایت در هر دو سامانه 124 و 135 وجود دارد که نیاز است به منظور افزایش اثرگذاری هر دو سازمان و انجام بهتر وظایف محوله، این موازی کاری ها کاهش یابد.

دور زدن حکم تعزیرات، علت گستاخی شرکت لبنی گرانفروش

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: