تشکر باشگاه پرسپولیس از مهدوی‌کیا بابت حضور در تمرین امروز

کدخبر: 2294433

مشاور باشگاه پرسپولیس درباره حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: جا دارد که به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس از آقای مهدوی‌کیا بابت حضور در تمرین امروز تشکر و قدردانی کنیم چرا که او به محض بازگشت از آلمان مستقیماً از فرودگاه به ورزشگاه شهید کاظمی آمد و با وجود اینکه خسته راه بود دعوت ما را پذیرفت و در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.

وی ادامه داد: آقای مهدوی‌کیا از اسطوره‌های با اخلاق فوتبال ایران و مایه افتخار باشگاه پرسپولیس است و حضور او در تمرین امروز نشاط خاصی به تمرین داد به طوریکه کلیه مربیان و بازیکنان از حضور او استقبال کردند و قدردان حضور مهدوی‌کیا در تمرین پرسپولیس هستیم.

مشاور باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بازی تیم پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود، افزود: برگزاری این بازی با استقبال آقای پروین و آقای برانکو روبرو شده و مطمئناً شاهد یک بازی بی‌نظیر و زیبا خواهیم بود. برگزاری این بازی یک بار دیگر اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس را نشان خواهد داد و آقای برانکو از آقای مهدوی‌کیا دعوت کرد تا روز پنج‌شنبه در این بازی جذاب و تماشایی حضور داشته باشد. بدون شک اتحاد و همدلی بین خانواده بزرگ پرسپولیس از پیشکسوتان گرفته تا مسئولان، مربیان و بازیکنان و همچنین هواداران برقرار است و با این اتحاد به سوی سومین قهرمانی متوالی در لیگ پیش خواهیم رفت.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: