پیش تولید سریال حضرت موسی(ع) رسماً آغاز شد

کدخبر: 2294449

مرحله پیش تولید سریال الف وی‍ژه حضرت موسی(ع) در نشست صمیمانه رئیس سازمان صدا و سیما با معاون سیما، رئیس مرکز سیما فیلم و تهیه کننده وکارگردان این سریال رسماً آغاز شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در این جلسه که در محل حوزه ریاست سازمان صدا وسیما برگزار شد عبدالعلی علی عسکری با تاکید بر اینکه سریال حضرت موسی(ع) یکی از جذاب ترین و تأثیرگذارترین مجموعههای نمایشی تلویزیون خواهد بود گفت: این سریال منشأ تولید و هدایت دیگر سریال های تلویزیونی به لحاظ طراز و محتوا خواهد بود و ظرفیتهای عظیمی را از جهات مختلف به نمایش خواهد گذاشت.

دراین جلسه که مرتضی میرباقری معاون سیما، حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم، سید احمد میرعلایی تهیه کننده و جمال شورجه کارگردان سریال حضرت موسی (ع) نیز حضور داشتند قرار داد تولید این سریال الف ویژه به امضاء رسید و همچنین گزارشیاز آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پرو‍ژه و برآورد تولید ، به رئیس سازمان صداو سیما ارائه شد.

در این گزارش به نهایی شدن نگارش 44 قسمت از این سریال 52 قسمتی اشاره شد که توسط حجتالاسلام سعید بهمنپور با ساختاری جذاب و قوی نوشته شده است همچنین تیم تولید گزارشی از بازبینی لوکیشنهای تاریخی ارائه کردند و طرح توسعه شهرک سینمایی دفاع مقدس (لوکیشن سریال حضرت یوسف (ع)) برای بازسازی بخش هایی از مصر باستان توضیح داده شد.

به این ترتیب بعد از سال ها تولید سریالهای الف ویژه تاریخی در تلویزیون از سرگرفته شد و به فاصله 20 روز دومین پروژه عظیم تاریخی تلویزیون ایران کلید خورد. سوم آذرماه بود که قرار داد سریال حضرت سلمان فارسی امضا و این سریال نیز وارد فاز پیش تولید شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: