روایت جالب فیزیوتراپ پرسپولیس از روزهایی که گذشت

خجالت می‌کشیدیم در چشم‌های برانکو نگاه کنیم و بگوییم چند بازیکن دیگر را ندارد

کدخبر: 2294452

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این اواخر وضعیت مصدومان پرسپولیس برای ما تبدیل به کابوس می‌شد و فقط آرامش برانکو بود که به ما آرامش می‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میثم علیپور در حاشیه تمرین امروز یکشنبه سرخپوشان درباره وضعیت پزشکی پرسپولیس در نیم فصل اول، به مطالب جالبی اشاره کرد و اظهار داشت: برای بازیکنان، کادر فنی و ما در کادر پزشکی خیلی سخت گذشت. گاهی خودمان موافق بازی کردن بچه‌ها نبودیم ولی آنها با علم به شرایطی که داشتند به میدان رفتند. همه خیلی زحمت کشیدند تا این دوره را پشت سر بگذاریم. خود بچه‌ها تا کادر پزشکی و ماساژورها و بدنساز خیلی تلاش کردیم تا تعداد بیشتری از بچه‌ها برای بازی‌ها آماده باشند.

وی ادامه داد: در مواجهه با آسیب‌ دیدگی ‌ها فقط با تجهیزات، امکانات و علم نمی‌شود مشکل را حل کرد. گاهی فقط به زمان نیاز دارید و هیچیک از آن موارد جبران کمبود زمان را نمی‌کند. زمانی که بدن به ترمیم خودش نیاز دارد تا یک مقداری می‌توان کاهش داد. علاوه بر آن، زمان مورد نیاز برای ریکاوری، تقویت و اقدام‌های اصلاحی را هم باید در نظر گرفت.

علیپور تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم در این مدت، خدا کمک کرد تا با مصدومیت‌های شدیدتری روبرو نشویم. این آخری‌ها که همه چیز مثل کابوس پیش می‌رفت. ما هر لحظه منتظر بودیم یکی از بچه‌ها دیگر نتواند ادامه دهد. مثلا مورد بشار را واقعا نمی‌شد کاری کرد. از طرفی دست برانکو خالی بود و او خودش همکاری کرد تا بازی کند.

فیزیوتراپیست سرخپوشان در ادامه عنوان کرد: گاهی که می‌خواستیم پیش برانکو برویم و بگوییم بچه‌ها مشکل دارند، خجالت می‌کشیدیم. سرمان پائین بود. کاری هم نمی‌شد کرد ولی نمی‌توانستیم در چشم او نگاه کنیم و بگوییم در کنار تمام بازیکنانی که ندارد، یک تعداد دیگر هم احتمالا غایب خواهند بود. در نهایت موارد را یکی پس از دیگری مطرح می‌کردیم و او می‌گفت: "Ok Good" و به کار خودش ادامه می‌داد. آرامش خودش را حفظ و آن را به ما هم منتقل می‌کرد.

میثم علیپور خاطرنشان کرد: از مارکو هم باید خیلی تشکر کنیم. همکاری نزدیک فیزیوتراپ و بدنسازی خیلی مهم است. در طول دوران فعالیتم گاهی این مساله وجود داشته است و گاهی نه ولی این همکاری بین ما خیلی عالی پیش رفت. بدنساز تیم همه جا همراه و هم پای ما بود و این مساله اهمیت زیادی دارد تا بازیکن پس از مصدومیت زودتر بهبود یابد و جلوی تکرار آسیب دیدگی هم گرفته شود.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت محمد انصاری و حسین ماهینی هم گفت: هر دو بازیکن قربانی شرایط کمبود بازیکن شدند. محمد انصاری یک سال و نیم بود با توجه به شرایط رباط صلیبی که داشت، بازی می‌کرد. آن آسیب نیاز به جراحی نداشت ولی به خاطر فشاری که وارد شد، در نهایت با پارگی کامل و جراحی روبرو گردید. حسین ماهینی هم درد زانوی مخالف داشت و به خاطر فشاری که روی این پا آورد، آسیب دید. درباره او انتظار داریم از ابتدای فروردین تمرینات کاملی با تیم داشته باشد ولی محمد انصاری که دیرتر جراحی کرد، از اردیبهشت ماه به جریان کامل تمرینات بر می‌گردد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: