شکست شهرداری ورامین در دیداری جنجالی مقابل کاله+نتایج کامل

کدخبر: 2294469

شکست شهرداری ورامین در دیداری جنجالی مقابل کاله+نتایج کامل

به گزارش خبرگزاری فارس، روز یکشنبه دور رفت لیگ برتر والیبال به پایان رسید و آرایش نهایی جدول در پایان مسابقات مشخص شد.

عقاب نهاجا 3 - دورنا ارومیه صفر

عقاب در آخرین هفته لیگ برتر موفق شد سومین برد خود را کسب کند تا پایان نیم فصل سخت این تیم در لیگ برتر، با یک برد قاطعانه همراه باشد. با این برد مهم که با نتیجه سه بر صفر به دست آمد، عقاب وضعیت خود در جدول را سامان داد. دورنای ارومیه نیز با این شکست، نیم فصل اول خود را با 12 شکست به پایان رساند.

شهرداری ارومیه صفر - سایپا 3

سایپا بعد از نتایج هفته های اخیر خود در خارج از خانه یک برد شیرین و با ارزش را کسب کرد. سایپایی ها در شهر ارومیه موفق شدند شهرداری را با نتیجه سه بر صفر و در سه ست متوالی شکست دهند تا آخرین هفته مسابقات دور رفت برای نارنجی پوشان شیرین باشد.

پیکان 3 - شهروند اراک یک

پیکان در دیدار با تیم سختکوش شهروند اراک موفق شد یک برد مهم در خانه کسب کند؛ پیکانی ها که هفته گذشته شکست خورده بودند، در ست اول این دیدار نیز ناکام بودند و نتیجه را واگذار کردند اما در ست های بعدی به پیروزی رسیدند تا به این ترتیب 3 بر یک برنده باشند.

خاتم اردکان 3 - فولاد سیرجان ایرانیان 2

اردکانی ها در یک رقابت سخت و نزدیک موفق شدند تیم سختکوش سیرجانی را شکست دهند. خاتم اردکان در ست های دوم و سوم حریف خود را شکست داد و فولاد سیرجان ایرانیان نیز در ست های اول و چهارم به برد رسید تا به این ترتیب بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم نیز رقابت جذاب دو تیم با نتیجه 15 بر 13 به سود میزبان به پایان رسید.

کاله مازندران 3 - شهرداری ورامین 2

جذاب ترین دیدار هفته در شهر آمل برگزار شد و دیدار نزدیک دو تیم همیشه رقیب کاله و شهرداری با برتری میزبان به پایان رسید. در شرایطی که کاله دو ست اول را برابر حریف خود شکست خورده بود، در ست های سوم و چهارم به پیروزی رسیدند تا بازی به ست پنجم کشیده شود. این بازی که در ست پنجم با جنجال هایی همراه بود، در نهایت با پیروزی کاله به پایان رسید.

احسن شیرکوند لیبروی تیم شهرداری ورامین در ست چهارم روی یک خطای تور ورامینی ها و جلو افتادن کاله، رفتاری خارج از عرف انجام داد و مسابقه را برای مدتی به وقفه انداخت و توسط داور مسابقه از میدان اخراج شد!

شهرداری تبریز 3- شهرداری گنبد 2

تبریزی ها در ادامه عملکرد خوب خود موفق شدند نیم فصل لیگ برتر والیبال را با برد به پایان برسانند. شهرداری تبریز که هفته گذشته تیم مدعی پیکان را در تهران شکست داده بود، این هفته در خانه و در یک نبرد جذاب و نزدیک موفق شد شهرداری گنبد را از پیش رو بردارد تا به این ترتیب برد شیرین و مهمی را کسب کرده باشد.

*نتایج کامل به شرح زیر است:

خاتم اردکان 3 - فولاد سیرجان 2

عقاب نهاجا 3 - دورنا ارومیه صفر

کاله مازندران 3- شهرداری ورامین 2

عقاب نهاجا 3 - دورنا ارومیه صفر

پیکان تهران 3 - شهروند اراک یک

شهرداری ارومیه صفر - سایپا تهران 3

شهرداری تبریز3 - شهرداری گنبد 2

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: