با حضور وزیر راه انجام شد

رونمایی از بازارگاه حمل بار

کدخبر: 2294486

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی بازارگاه حمل بار در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در فاز اول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مدیرعامل این بازارگاه اینترنتی در حاشیه مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه، سامانه‌ای در صنعت حمل و نقل است و در ۱۲ فاز اجرا می‌شود که امروز در فاز اول خود است.

محمد میرزایی‌منش افزود: تلاش می‌کنیم کل صنعت حمل‌ ونقل را پوشش دهیم و مطابق استانداردهای بین‌المللی کار کنیم.

وی اظهار داشت: فاز اول از طریق دو مرکز ثبت بار انجام می‌شود که یکی باربری‌ها و کارخانجات و صاحبان بار عمده و یکی عموم مردم است.

میرزایی‌منش افزود: این بارها روی اپلیکیشن راننده‌ةا می‌نشیند کامیون‌دارها هم باید به این اپلیکیشن مجهز باشند، باری که توسط عموم مردم ثبت می‌شود، شماره باربری را از صاحب بار می‌گیریم و به باربری ارجاع می‌دهیم و شرکـ‌های باربری بدون آنکه دخل و تصرفی در بارها داشته باشند، باید به راننده‌ها ارجاع دهند و راننده پس از رؤیت و اخذ بار به آدرس مذکور می‌رود و بارگیری می‌کند و راننده به شرکت حمل و نقلی اعلام می‌کند بارگیری شده و صدور بارگیری را انجام می‌دهد و بار به مقصد ارسال می‌شود.

مدیرعامل این اپلیکشین نت‌بار افزود: برای احراز بارگیری و تخلیه سه راستی‌آزمایی داریم و سه احراز هنگام تحویل داریم. ما بار را جذب می‌کنیم و به باربری تحویل می‌دهیم و این موجب می‌شود قیمت‌های حمل بار مشخص باشد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم سیستم تن‌کیلومتر را اجرا کنیم و در این پروسه تا زمان تحویل مبلغی دریافت نمی‌کنیم و هزینه اضافه به باربری و صاحبان باربری تحمیل نمی‌کنیم.

وی افزود: ما در این پروسه هزینه اضافه به صاحبان بار تحمیل نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بارها مناسب جابه‌جا شود، ضمن آنکه تا ۱۵۰۰ راننده دارای کارت سوخت داریم.

میرزایی‌منش گفت: برنامه ما حذف واسطه ‌گران از پایانه‌های بار است و البته خود نمی‌خواهیم به جای دلالان بنشنیم، ما سعی می‌کنم، مشکل رانندگان ترانزیت را حل کنیم.

وی افزود: همه بازارگاه ‌های اینترنتی در کاهش تردد یکسر خالی نقش اساسی دارند .

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: