نیک‌روش در اختتامیه جشنواره ققنوس:

هنر باید به رفع دغدغه‌های مردم توجه کند

کدخبر: 2294538

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هنر در دورانی که جنگ رسانه‌ای دامنگیر همه مخاطب‌های رسانه‌ها شده باید به رفع دغدغه‌های مردم توجه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در اختتامیه جشنواره ققنوس با بیان اینکه در پس هر اثر یک استعداد نهفته است و برای استعداد‌ها باید برنامه ریزی درست داشت، بیان کرد: باید بستر‌های رشد و بالندگی استعداد‌های هنری در کشور روز به روز بیشتر شود و بسیج دانشجویی که به دنبال ایجاد فضای پویا در جهت رشد استعداد دانشجویان است اقدام به برگزاری جشنواره هنری ققنوس کرده است.

نیک روش در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های جشنواره ققنوس جهت‌دهی آثار نسبت به نیاز‌های روز انقلاب اسلامی است.

نیک‌روش هنر را زبانی دانست که باید به رفع دغدغه‌های مردم توجه کند و در ادامه تصریح کرد: در دورانی که جنگ رسانه‌ای دامنگیر همه مخاطب‌های رسانه‌های مختلف شده است، هنر در چنین وضعیتی تأثیر زیادی بر افکار مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هنرمند دید باریک بین از حقیقت دارد، اظهار کرد: این دید باید با آن ذوق به اشتراک همگان گذاشته شود تا حقیقت نشان داده شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان ضمن تجلیل از حضور دانشجویان در برگزاری جشنواره هنری دانشجوی ققنوس خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران میزبان خوبی در برگزاری این جشنواره هنری بوده که شایسته تجلیل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: