دیگر کار خاصی نمی‌توان کرد؛ تنها باید از نظر ذهنی آماده باشیم

شجاعی: از این زشت تر نمی‌شود/ از مسئولان ناامید هستیم

کدخبر: 2294698

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: از این زشت تر نمی‌شود؛ فقط به خاطر مردم که تیم ملی را دوست دارند تلاش می‌کنیم تا دل آنها را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی در حاشیه اعزام تیم ملی فوتبال به اردوی تدارکاتی قطر گفت: آخرین اردو قبل از بازی‌های آسیایی است؛ هر کاری که باید می‌کردیم، کردیم. بازی‌های دوستانه و تدارکاتی را انجام دادیم و عملا در روزهای آخر دیگر کار خاصی نمی‌توان کرد؛ تنها باید از نظر ذهنی آماده باشیم.

وی درباره غیبت مسئولین در بدرقه تیم ملی فوتبال گفت: حرفی برای گفتن نیست؛ برای اولین بار است این اتفاق می‌افتد. آنقدر هم حرف زده‌ایم که دیگر به هیچ کس برنمی‌خورد. از این زشت تر نمی‌شود؛ فقط به خاطر مردم که تیم ملی را دوست دارند تلاش می‌کنیم تا دل آنها را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی ما آنقدر مستعد است و پتانسیل دارد که برای بهترین نتیجه می‌رویم؛ تنها نیاز به حمایت مسئولین داشتیم که حمایتی نکردند؛ حالا هم دیگر وقت صحبت کردن در این باره نیست و باید خودمان کار را تمام کنیم.

شجاعی خاطر نشان کرد: انگیزه بازیکنان واقعا بالاست تا کار مهمی انجام دهیم؛ من خیلی امیدوارم. دوست ندارم بیشتر از این صحبت کنم؛ از مسئولان واقعا ناامید شدیم؛ تنها تمام امیدمان به مردم و حمایت‌های پیشکسوتان است تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: