عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس:

نامزدهای مدیرعاملی تأمین اجتماعی بدانند این سازمان دیگر گلستان نیست!

کدخبر: 2294702

عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقایانی که خود را برای پست مدیرعاملی تأمین اجتماعی مطرح می‌کنند بدانند که تأمین اجتماعی دیگر گل و گلستان نیست و اگر به آن توجه نشود با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

اولیا علی‌بیگی در گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره پروسه انتخاب مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در شرایط فعلی هر کسی راضی به پذیرش مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی نمی‌شود.

وی افزود: آنهایی که شناخت نسبت به وضعیت کنونی سازمان تأمین اجتماعی دارند با توجه به اینکه این سازمان به سن سالخوردگی رسیده است و وضعیت منابع و مصارف آن جابه‌جا شده است این مسئولیت را قبول نمی‌کنند.

علی‌بیگی گفت: در گذشته 20 نفر بیمه شده داشته‌ایم و دو بازنشسته ولی در حال حاضر 3 میلیون و 400 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستند.

عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس وضعیت اقتصادی موجود و رکود در تولید منابع سازمان تأمین اجتماعی کاهش پیدا کرده است و کسانی که این شناخت را نسبت به تأمین اجتماعی دارند حاضر به پذیرش مسئولیت آن نیستند.

وی گفت: عده‌ای از دور حرف‌هایی را شنیدند که فکر می‌کنند سازمان گل و گلستان است. در صورتی که شرایط سازمان امروز مناسب نیست.

علی‌بیگی گفت: آنهایی که نسبت به سازمان شناخت دقیقی ندارند افرادی را برای این پست معرفی می‌کنند؛ اعلام می‌کنم که افرادی که در فضای مجازی برای پست مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی مطرح می‌شوند صحت ندارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در انتخاب و معرفی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأخیری به وجود آمده است که قابل پذیرش نیست و یکی از دلایل این تأخیر نیز آن است که افرادی که می‌توانند به این سازمان کمک کنند حاضر به قبول کردن این مسئولیت نیستند.

عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی افزود: نیمی از جمعیت ایران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و این سازمان برای اینکه بتوانند به افراد تحت پوشش خود آرامش بدهد باید از درون آرامش داشته باشد.

وی گفت: اولویت نخست ما برای سازمان تأمین اجتماعی این است که نسبت به این سازمان شناخت کامل داشته باشند چرا که تأمین اجتماعی یک سازمان درآمد و هزینه‌ای است و باید منابع و مصارف آن کنترل شود.

علی‌بیگی بیان داشت: آقایانی که خود را برای این پست مطرح می‌کنند بدانند که تأمین اجتماعی دیگر گل و گلستان نیست و اگر به آن توجه نشود با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی افزود: اگر به زودی مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی معرفی نشود سرپرست انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: