بیشترین واژه‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده‌اند، کدامند؟+ تصاویر

کدخبر: 2294727

موتور جستجوی گوگل فهرست بیشترین واژه‌هایی که مردم در سال ۲۰۱۸ جستجو کرده‌اند را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بوستون گلوب، در حالیکه کمتر از دو هفته به آغاز سال 2019 میلادی باقی نمانده است، موتور جستجوی گوگل در اقدامی جالب بیشترین واژه هایی که در سال 2018 جستجو شده اند را منتشر کرده است. مردم بیش از چندین هزار میلیارد واژه را در حوزه های مختلف از جمله اخبار، موسیقی، فیلم، ورزش و غیره در سال 2018 در گوگل جستجو کرده اند. واژه های جام جهانی، آویچی، مک میلر، استن لی و پلنگ سیاه به ترتیب بیش از هر واژه دیگری در گوگل جستجو شده اند.

در کل واژه «جام جهانی» بیش از همه در گوگل جستجو شده است. در رتبه دوم این فهرست «آویچی»، موسیقی دان مشهور سوئدی قرار گرفته است. وی در 20 آوریل 2018 در مسقط عمان درگذشت. او در زمان مرگ فقط 28 سال داشت. واژه «مک میلر»، موسیقی دان اهل آمریکا هم سومین کلمه ای بود که در سال 2018 بیش ترین جستجو را داشت. وی در سپتامبر 2018 به دلیل مصرف بیش از حد دارو درگذشت.

آویچی

مک میلر

بیشترین واژه هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده اند+ تصاویر

«استن لی»، خالق شخصیت های قهرمانی و شگفت انگیز هم چهارمین واژه ای بود که بیش از همه جستجو شد. وی در نوامبر 2018 در 95 سالگی درگذشت. فیلم «پلنگ سیاه» که در ژانویه 2018 به روی پرده رفت هم بسیار مورد پسند مردم قرار گرفت و در رتبه پنجم جستجوهای گوگل جای گرفت.

استن لی

بیشترین واژه هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده اند+ تصاویر

در حوزه اخبار، بیشترین واژه هایی که در گوگل جستجو شده اند به ترتیب به شرح زیر است: جام جهانی، توفان فلورنس، نتایج لاتاری مگا میلیونز آمریکا، ازدواج سلطنتی و نتایج انتخابات.

از میان شخصیت های مهم «مگان مارکل»، همسر شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس واژه ای بود که بیش از همه در گوگل جستجو شد. از بین ورزشکاران «تریستن تامپسن»، بازیکن بسکتبال اهل کانادا رتبه نخست جستجوهای گوگل را بدست آورد و از میان فهرست درگذشتگان، «آویچی» در جایگاه نخست قرار گرفت.

مگان مارکل

بیشترین واژه هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده اند+ تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: