نباید نسل‌ها را با هم مقایسه کرد

بخیتاری‌زاده: نباید فکر کنیم صعودمان از مرحله مقدماتی قطعی است

کدخبر: 2294811

مربی تیم فوتبال امید گفت: نباید فکر کنیم به دلیل میزبانی مرحله اول مقدماتی المپیک صعودمان به دور بعد قطعی است.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوی تیم امید در جزیره کیش عنوان کرد: ما بازی‌های مهمی در فروردین در مرحله اول مقدماتی المپیک در پیش داریم و نباید فکر کنیم به دلیل میزبانی این مسابقات در تهران شانس‌مان از رقبای‌مان بیشتر و صعودمان قطعی است. همه تیم‌ها به اندازه هم شانس دارند و اگر با این تفکر خودمان را آماده رقابت‌های مقدماتی کنیم با مشکل روبه‌رو می‌شوم. باید به رقبای‌مان احترام بگذاریم. این مسئله نیاز به آماده‌‌سازی دارد به حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و بهترین مسیر را برای آماده‌سازی انجام می‌دهیم.

وی افزود: پایه اصلی آماده‌سازی ما اردو و بازی دوستانه است این کار را تا الان بسیار خوب انجام داده‌ایم و باز هم باید این روند را ادامه دهیم. البته یکی دو بازی دوستانه دیگر را از دست دادیم و می‌توانستیم بازی‌های بیشتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال امید در رابطه با اینکه آیا سوریه می‌تواند شبیه‌سازی یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی به نام عراق محسوب شود، گفت: ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به شناخت بازیکنانم نسبت به حریفان‌مان بیفزاید. باید حریفان تدارکاتی ما سبک نزدیک به رقیبان‌مان در مقدماتی المپیک داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد مقایسه این نسل با نسل‌های گذشته امید گفت: صادقانه باید بگویم نباید مقایسه صورت داد ما در هر نسلی استعدادهای خوبی داریم بازیکنان فعلی و گذشته کیفیت خیلی خوبی دارند تفاوت به آن صورت نیست که بگویم یک نسل خیلی قوی‌تر بوده است در کل هیچ زمان این تیم را جدی نگرفتیم و نگاهی که به تیم بزرگسالان داشتیم را به آن نداشتیم. این نگاه در بین مردم و جامعه هم وجود نداشته است باید این تفکر را در مورد همه تیم‌های پایه داشته باشیم همین بازیکنان تیم بزرگسالان را تشکیل خواهند داد. ما در برنامه‌ریزی کمرنگ بودیم و مثل رقبای‌مان خوب عمل نکردیم.به بازیکنان می‌گویم باید خدا را شکر کنند که جزو تیمی هستند که می‌توانند نام‌شان را در تاریخ ثبت کنند. بازیکنان باید این فرصت‌ را غنیمت بشمارند اگر به المپیک بروند نام‌شان در تاریخ فوتبال باقی می‌ماند و انی یک فرصت بسیار خوب است.

مربی تیم امید در رابطه با اینکه با حضور تیم امید در بازی‌های‌ آسیایی و تدارکاتی که در چند وقت اخیر دیده شده آیا این تیم جدی گرفته شده است، گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کند و همیشه کمبود وجود دارد. بحث حضور بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات آسیایی حرکتی خوب از سوی کادر فنی و مدیریت تیم بود. ما دوست داشتیم نتیجه بگیریم اما با یک نگاه حرفه‌ای‌تر شرایط را برای بازیکنان زیر ۲۱ سال فراهم کردیم تا تیم را به المپیک برسانیم. این اتفاق خوبی بود البته ضعف‌هایی هم وجود داشت و به ما خیلی انتقاد کردند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: