مشاور استاندار تهران تأکید کرد

توجه ویژه مقیمی به حضور جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی کشور

کدخبر: 2294818

مشاور استاندار تهران گفت: در زمان حضور مقیمی در استانداری به حضور جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی توجه ویژه ای شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، شکرالله حسن‌بیگی عصر امروز در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع محرومیت از چهره استان اظهار داشت: باید گام‌های مؤثری برای توسعه استان تهران برداشته شود استانی که از نظر برخی شاخص‌ها محروم‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی و آموزشی در استان تهران بیان کرد: چالش اساسی کمبود تخت بیمارستانی در استان است ضمن اینکه با کمبود 32 هزار کلاس درس نیز روبه‌رو هستیم و بسیاری از مدارس با 38 نفر دانش‌آموز در هر کلاس و به صورت دو نوبت اداره می‌شوند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه در طول 4 سال این مشکلات باید برطرف شود گفت: در دور دوم سفر به شهرستان‌های استان تهران از مراکز تولیدی و اقتصادی بازدید صورت گرفت و با توجه به استقرار 18 هزار واحد تولیدی و اقتصادی در استان این امر ضروری به نظر می‌رسید همچنین زیرساخت‌های شهرستان‌ها بازدیدهایی صورت گرفت که نتیجه جلسات 16گانه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد.

مشاور استاندار تهران خاطرنشان کرد: در دور سوم سفرها که با محوریت موضوعات فرهنگی اجتماعی بود تلاش بر این بود که استان تهران به الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود ضمن اینکه مجمع مشورتی جوانان از اقدامات مهم دیگر در این راستا بود، ضمن اینکه هیچ‌گونه بحران در حوزه کارگری که در ماه‌های گذشته در برخی از استان‌‌ها شاهد آن بودیم در تهران وجود نداشت.

وی در پایان عنوان کرد: اهمیت به جوانان و بانوان از دیگر محورهای مورد توجه بوده که 5 مدیرکل خانم در استانداری فعال بودند ضمن اینکه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مرکزی نیز مقرر شد از ظرفیت بانوان استفاده شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: