صهیونیست‌ها بیستمین راهپیمایی دریایی شکستن محاصره را سرکوب کردند

کدخبر: 2294858

رسانه‌های فلسطینی از زخمی شدن شماری از شهروندان در پی سرکوب بیستمین راهپیمایی دریایی بازگشت برای شکستن محاصره توسط نیروهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطینی شهاب، شماری از شهروندان فلسطینی در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به بیستیم راهپیمایی دریایی شکستن محاصره در سواحل شمال غزه زخمی شدند.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی قایق های شرکت کننده در این راهپیمایی را محاصره کرد و نظامیان صهیونیست نیز به سمت شهروندانی که با پای پیاده در حال راهپیمایی در سواحل شمال غزه بودند گلوله جنگی و گازهای اشک آور شلیک کردند.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی عصر امروز دوشنبه به منظور مشارکت در راهپیمایی دریایی خود را به سواحل غزه رساندند و این در حالی است که 30 قایق نیز به سمت دیوار حائل دریایی در شمال غرب شهر بیت لاهیا حرکت کردند.

هیئت جنبش ملی طی چهار ماه گذشته 19 راهپیمایی دریایی را با هدف شکستن محاصره دریایی نوار غزه برگزار کرده است که رژیم صهیونیستی هر بار به سمت قایق های بازگشت تیراندازی و سرنشینان آن را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

جمعه بازگشت بعدی "مقاومت حقی قانونی است" نام گرفت

برگزاری سی وهفتمین راهپیمایی جمعه بازگشت در هوای طوفانی غزه

این در حالی است که فلسطینی های ساکن نوار غزه نیز از روز جمعه 30 مارس (10 فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کرده اند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: