چالش شبکه کودک برای تولید و پخش پویانمایی در ۶۰ روز

کدخبر: 2295093

تولید فصل یک مجموعه پویانمایی «ببعی» در شبکه کودک سیما آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه کودک، طی مراسمی با حضور محمد سرشار مدیر شبکه کودک و دیگر مدیران این شبکه، مرحله تولید اولین فصل مجموعه پویانمایی «ببعی» در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه‌ای رسما شروع شد.

در این مراسم، سرشار اظهار کرد: این نخستین بار است که علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما، اجازه انیمیشن‌سازی را به شبکه کودک داده است و امیدواریم شبکه از این آزمون نیز، سربلند بیرون بیاید.

مدیر شبکه کودک اضافه کرد: از امروز، کانال پویا وارد یک چالش دشوار برای تولید ۱۸۲ دقیقه پویانمایی کات‌اوت در ۶۰ روز می‌شود تا از ۲۵ بهمن ماه سال جاری، پخش آن آغاز شود.

سرشار گفت: تجربه حسین صفارزادگان تهیه‌کننده و کارگردان جوان این مجموعه در تولید پویانمایی «اتل متل یه جنگل» سرمایه‌ای گرانبها برای تولید مجموعه «ببعی» است و با تحقیق و توسعه صورت گرفته در تکنیک کات‌اوت، فرزندان خردسالمان بیننده شگفتی دیگری در صنعت انیمیشن ایران می شوند.

وی در پایان عنوان کرد: تولید پویانمایی با سرعت بالا همزمان با حفظ استانداردهای هنری به کاهش دوره سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه‌های تولید می‌انجامد و لازمه این کار، تولید صنعتی انیمیشن با کنترل پروژه دقیق است.

مجموعه پویانمایی «ببعی» ویژه بینندگان خردسال کانال پویا است که توسط شیوا حاجیانی و مهدی مداحی گیوی نوشته شده است و حسین صفارزادگان کارگردانی و محمدمهدی مشکوری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: