توافق فدراسیون فوتبال با حامی مالی جدید/ از قرارداد اسپانسرینگ تیم‌های ملی در کیش رونمایی می‌شود

کدخبر: 2295216

فدراسیون فوتبال کشورمان با یک شرکت که نام آن در زمان برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی به جام ملت‌ها مشخص می‌شود برای حمایت مالی از تیم‌های ملی به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون فوتبال ایران پس از اتمام قرارداد اسپانسری تیم های ملی با یکی از اپراتورهای تلفن همراه با شرکتی برای حمایت مالی از این فدراسیون به توافق نرسیده بود.

با این وجود مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز(دوشنبه) در حاشیه افتتاح زمین مصنوعی مرکز ملی فوتبال از عقد قرارداد با حامی مالی جدید خبر داد و اظهار داشت: این موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شد و از قرارداد ما با این شرکت در زمان برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان در کیش رونمایی می شود. درباره نام شرکتی که برای حمایت مالی با آن به توافق رسیده ایم حضور ذهن ندارم اما شرکت هواپیمایی که پرواز تیم ملی به قطر و امارات را با آن انجام شد حامی مالی تیم ملی نیست. برای پرداخت هزینه این سفر از شرکت هواپیمایی ۵۰ درصد تخفیف گرفتیم اما درباره رقم قرارداد با حامی مالی جدیدمان صحبت کنیم. اگر همه چیز خوب پیش برود آیندگان می توانند از این قرارداد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

تاج: حمایت از تیم ملی حمایت از فوتبال کشور است/ مراسم بدرقه تیم ملی را در کیش برگزار می کنیم

افتتاح زمین مصنوعی مرکز ملی فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون

استعفای هوشمندانه کفاشیان از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: