امکان جا‌‌به‌جایی روازنه دو میلیون مسافر درخطوط ۶ و ۷ مترو تهران

کدخبر: 2295220

مدیر برنامه و بودجه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: با تکمیل و راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو ظرفیت جا به جایی مسافر در این دو خط به حدود دو میلیون سفر خواهد رسید.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، فرزام ابوالفتحی با اشاره به اینکه لایحه بودجه مترو کلانشهر تهران برای سال 1398 به شهرداری تهران پیشنهادشده است، گفت: این بودجه در ارکان مدیریت شهری از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1397 برای چاپ و انتشار اوراق مشارکت، یکی از پیشنهادهای مربوط به تامین اعتبار برای اجرای پروژه های متروی تهران است، افزود : برای اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر در این خصوص اقدام شده و موضوع در کمیسیون های مربوطه شورا در حال انجام است.

ابوالفتحی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری در کلانشهرها از جمله تهران کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به دنبال دارد، گفت: با تامین بخشی از بودجه مورد نیاز که از طریق انتشار اوراق مشارکت در سال جاری صورت می گیرد ساخت و ساز خطوط 6 و 7 در سال آینده تکمیل شده و شاهد آغاز عملیات اجرایی در پایانه ها و پارکینگ این خطوط خواهیم بود.

خودکشی جوان 25 ساله در ایستگاه مترو قلهک

معاون قالیباف: ادعای کورکردن ادامه خط 3 مترو فرافکنی است

واگذاری متروی خط پرند به وزارت راه در دستور کار نیست

مدیر برنامه و بودجه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: با تکمیل و راه اندازی این خطوط روزانه یک میلیون و 200 هزار لیتر در مصرف سوخت(بنزین و گازوییل) صرفه جویی می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: