معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها خبر داد؛

افتتاح کنارگذر جنوبی تهران تا عید غدیر سال ۹۸

کدخبر: 2295274

میرشفیع گفت: پروژه کنارگذر جنوبی تهران تا عید غدیر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر نگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در حاشیه سومین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کنارگذر جنوبی تهران با وجود تحریم ها بسیار خوب و چشم گیر بوده است، گفت: علی رغم محدودیت های شدید مالی، توقفی در کار و پروژه نداشته ایم و حدود 80 کیلومتر از این کنارگذر جنوبی تهران را آسفالت کرده ایم.

با بیان اینکه کنارگذر جنوبی تهرات از آزادراه قزوین کرج عبور می کند، گفت: در تقاطع مهم شمس آباد پل بزرگی وجود دارد که بین 17 تا 18 رمپ در این تقاطع وجود دارد.

تصریح کرد: نام پروژه عمرانی کنارگذر جنوبی تهران غدیر نام گذاری شده است و این نام توسط سازندگان انتخاب شده است.

تأکید کرد: این پروژه 160 کیلومتر است که از چرم شهر در ورامین آغاز می شود آزادراه قم - گرمسار و آزادراه تهران - کرج را و همچنین آزادراه تهران - ساوه را به یکدیگر مرتبط می کند.

با بیان اینکه این آزادراه به عنوان کمربند ورودی تهران شناخته می شود، افزود: با افتتاح این کنارگذر جنوبی بخش مهمی از ترافیک های منتهی به شهر تهران برطرف می شود و ما شاهد کاهش میزان تصادفات در ورودی های تهران خواهیم بود.

در پایان گفت: در صورت تأمین مالی این پروژه و تأمین آسفالت و تأسیسات تا عید غدیر سال آینده، این پروژه به بهره برداری می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: