اکبرنژاد: فدراسیون کشتی صبح از من لیست خواست، همان روز سرمربی جدید را معرفی کرد/ طلایی نباید این مسئولیت را قبول می‌کرد

کدخبر: 2295303

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت که فدراسیون کشتی از او لیست نفرات دعوت شده را خواست اما همان روز سرمربی جدید را معرفی کرد.

- اخبار ورزشی -

تقی اکبرنژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برکناری اش از سمت سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: سرپرست فدراسیون در مصاحبه اش گفته بود که قرارداد من تمام شده بود و به همین دلیل حکم سرمربیگری را برای مربی دیگری صادر کرده اند، این در حالی است که همین ماه از سوی فدراسیون برای من حقوق واریز شده، درحالیکه برای مربیانی که قراردادشان تمام شده، این ماه حقوقی واریز نشده، ضمن اینکه فدراسیون از من خواست برای جام شاهد به ارومیه بروم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ٦ یا ٧ بار حمید بنی تمیم اعلام کرد تقی اکبرنژاد سرمربی جوانان خواهد بود و بیش از ٤ بار در مورد جام تختی و مسابقات مختلف با هم جلسه داشتیم و حتی صبح همان روزی که سرمربی جدید تیم جوانان معرفی شد فدراسیون از من خواست اسم ١? کشتی گیر جوان را برای حضور در جام تختی معرفی کنم.

اکبرنژاد عنوان کرد: من از این حکم تعجب کردم چون ما در حال همکاری بودیم، وقتی در این خصوص با بنی تمیم صحبت کردم او گفت ظرف ٥ روز مسئله را اصلاح خواهد کرد. من دو سال مسئولیت جوانان را برعهده داشتم، قبل از آن نیز در ٦ سال گذشته که تیم را درست کردیم یک گروه، اتفاقاتی را به وجود آوردند که من نباشم و بعد از آن تیم سوم آسیا شد و سازندگی صورت نگرفت، درحالیکه اگر همان روال قبل را ادامه داده بودیم امروز کشتی بزرگسالان مان اینطور خالی نمی شد که جز حسن یزدانی که یک استثنا است و دو سه کشتی گیر دیگر، ما پشتوانه ای نداریم.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان با اشاره به کارهایی که در این مدت در این تیم ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که ما سر کار آمدیم تیم آنقدر ضعیف شده بود که در جام شاهد از ٨ نفر، ٦ کشتی گیر ما مغلوب روس های درجه چندم شدند اما حالا وضعیت تغییر کرده است. در این مدت کشتی را یاد بچه ها دادیم نه بدنسازی و هل دادن. در جهانی امسال سوم شدیم درحالیکه اگر کشتی گیرمان در ١٥ ثانیه پایانی فن نمی زد و اشتباه نمی کرد روی سکوی دوم قرار می گرفتیم.

اکبرنژاد تاکید کرد: در این مدت تیمی ساختیم که امسال مدعی قهرمانی جهان است. حالا ٥ کشتی گیر مثل بذری، مقصودی، فروتن، کاووسی و امامی داریم که در رده بزرگسالان هم مدعی هستند، تیمی درست کرده ایم که در دنیا حرف برای گفتن دارد. سه تا از این بچه ها هنوز هم می توانند برای تیم ملی جوانان کشتی بگیرند. متاسفانه هروقت تیم قوی می شود همه یادشان می افتد که موفقیت را کجا می شود پیدا کرد، من برای این طرز فکر متاسف هستم. زحمت این تیم را من و کادرفنی ام کشیده ایم.

این مربی سازنده کشتی تهران اضافه کرد: من را می شناسید، از ٢٥ سالگی مربیگری کرده ام، هم با جوانان بودم و هم تیم ملی بزرگسالان، در جهانی ها و المپیک ها ملی مدال گرفته ایم، این سِمت ها نه چیزی به من اضافه می کند و نه کم ولی مسئله این است که برای گروهی که عملکرد ضعیفی داشتند تشویقی در نظر گرفته اند درحالیکه این تیم به کسی نمی رسد جز کسانی که زحمتش را کشیده اند. واقعیت این است که حالا وقت تغییرات نبود، من نمی دانم چه تفکری پشت ماجرا بود. بنی تمیم به من قول داده تا ٥ روز دیگر مسائل را اصلاح می کند.

وی در مورد فکر می کند چرا فدراسیون دست به این تغییر زده، گفت: واقعا نمی دانم و به آن فکر هم نکرده ام، به هرحال سرمربی جدید (محمد طلایی) هم از دوستان خود ماست، اما فکر می کنم نباید این سمت و پست را قبول می کرد. هرکسی باید نان زحمت خودش را بخورد. البته این کارها برای من چیز بزرگی نیست، مهم این است که بتوانم کشتی را یاد بچه ها بدهم و فاصله بزرگسالان و جوانان را کم کنم که امروز این اتفاق رخ داده است. ان شاءالله که این تصمیم براساس عدالت بوده باشد، هدف من کمک بود و مثل بعضی ها، هیچ وقت به اتاق این رئیس و آن رئیس نرفته ام، هدفم همیشه خدمت بوده و هروقت تیم ملی هم نبودم رایگان در باشگاه تمرین داده ام درحالیکه خیلی از این مربیان حتی برای یک ساعت هم در باشگاه کار نکرده اند و فقط می خواهند مربی تیم ملی باشند.

برنامه کشتی جوانان قهرمانی آسیا اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: