علیرضا نقی‌زاده: در نیم‌فصل اول امتیازهای مفتی را از دست دادیم/ اختلاف ۵ امتیازی با صدر جدول قابل جبران است

کدخبر: 2295570

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما مدعی جدی قهرمانی هستیم و اختلاف پنج امتیازی با صدر جدول قابل جبران است.

- اخبار ورزشی -

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل اول برابر فولاد خوزستان گفت: اگر این بازی را می بردیم، با توجه به توقف دو تیم بالای جدول 29 امتیازی می شدیم و فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. متأسفانه باخت بدی در خانه دادیم و با آن تیم همیشگی فاصله داشتیم. مسئله ای که ما را اذیت کرد ناراحتی هواداران بعد از این شکست بود. 70 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند تا برد تیم را ببینند و شرمنده آنها شدیم. امیدوارم که این باخت را خیلی زود جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره عملکرد تراکتورسازی در نیم فصل اول تاکید کرد: ما برای فصل جدید با تغییرات زیادی در زمینه بازیکن و کادر فنی مواجه شدیم. همین موضوع باعث شد تا برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشته باشیم، متأسفانه در بعضی از بازی ها امتیازهای مفتی را از دست دادیم، در غیر این صورت می توانستیم وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم.

علیرضا اسدی: تقوی لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه داده است/ براساس نیازهای تیم بازیکن جذب می کنیم

نقی زاده راجع به تاثیر جدایی استوکس و اروین روی عملکرد تراکتورسازان تصریح کرد: هر بازیکنی که در تراکتورسازی حضور دارد، برای تیم مهم است. به هرحال ما دو عنصر تهاجمی مان را از دست دادیم و این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرد. البته آقای زنوزی به فکر تیم هست و قطعاً در نیم فصل دوم تراکتورسازی را با جذب چند بازیکن قوی تر خواهد کرد. ما با صدر جدول فقط پنج امتیاز فاصله داریم و جبران این اختلاف امتیاز کار سختی نیست. این اختلاف قابل جبران است، ولی باید در نیم فصل دوم بیشتر تلاش کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: