صالحی امیری: فدراسیون‌ها اساسنامه جدید را بررسی کنند/ رمز آرامش در ورزش کشور را قبلاً نداشتیم

کدخبر: 2295573

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی‌تواند اداره شود و اگر اختلاف‌نظری هم باشد، باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: روز 25 دی مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که یکی از مهمترین دستورات این جلسه بررسی اساسنامه جدید است.

وی افزود: در سال گذشته همان طور که گفتیم با هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان دو مورد انسجام و وحدت در ورزش و شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی تواند اداره شود و اگر اختلاف نظری هم باشد، باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است که در گذشته نداشتیم.

صالحی امیری عنوان کرد: ستاد عالی بازی های المپیک 2020 با ریاست مسعود سلطانی فر آغاز به کار کرده است که به نوبت از فدراسیون های مربوطه دعوت می کنیم تا برنامه ها ارائه و نواقص احتمالی به منظور پیشرفت کار برطرف شود.

وی در پایان گفت: از رؤسای فدراسیون های ورزشی می خواهیم قبل از مجمع سالیانه اساسنامه جدید را دقیق بررسی کنند و تا قبل از 25 دی اصلاحات و پیشنهادات خود را مکتوب برای ما ارسال کنند تا بررسی و پس از آن برای تصویب نهایی به هیئت دولت و در نهایت به IOC ارسال شود.

محمدرضا داورزنی: رؤسای فدراسیون ها به ستاد عالی بازی های المپیک می آیند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: