فیروزی: درهای اردوی تیم ملی دوومیدانی در سرعتی و موانع باز است

کدخبر: 2295576

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: درهای اردو در دو ماده سرعتی و موانع همیشه باز است و ورزشکاران می‌توانند دعوت شوند و در لیست اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیرند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی فیروزی، مربی دوومیدانی ایران و عضو سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی درباره شرایط اردوی تیم ملی در رده های مختلف سنی اظهار داشت: مرحله دوم اردو در حال برگزاری است و ورزشکاران شرایط نسبی خوبی دارند. در مسابقات بهمن ماه تعدادی از اردونشینان برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب می شوند و امیدواریم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی افزود: درباره اردوی بزرگسالان نیز باید عنوان کنم که تعداد آنها در این اردو کمتر است، چون برخی از این ورزشکاران زیر نظر مربی شان تمرین می کنند. تعدادی هم دعوت نشده اند که امیدواریم در مسابقاتی که بهمن و اسفند در تهران برگزار می شود، نفراتی همچون رضا قاسمی و آنهایی که دعوت نشده اند، بتوانند نتیجه خوبی بگیرد. اگر این اتفاق رخ بدهد، حتماً به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی ادامه داد: درهای اردو در دو ماده سرعتی و موانع همیشه باز است و ورزشکاران می توانند دعوت شوند و در لیست اعزام قرار بگیرند.

فیروزی عنوان کرد: من با رضا قاسمی صحبت کردم. شرایط برای او هم مهیاست و به نظرم می تواند در دوی 60 متر زیر 6.8 ثانیه رکورد داشته باشد و این برایش ساده است. ملاک انتخاب نفرات کنونی تمرکز روی دو سه مرحله آخر لیگ بود و هر وقت که شرایط مهیا باشد، او دعوت می شود.

وی در پایان گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا زودتر از قبل برگزار می شود و به همین دلیل هم مسابقات انتخابی تیم ملی زودتر خواهد بود. برای ما رقابت های داخل سالن و همچنین رقابت انتخابی نهایی که هفته اول فروردین برگزار می شود، ملاک است و تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آنجا بسته می شود.

دعوت از حدادی و تفتیان به اردوی تیم ملی دوومیدانی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: