مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام

نفرات برتر مسافت ۱۰۰۰ متر در کایاک و کانو مشخص شدند

کدخبر: 2295578

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان با مشخص شدن نفرات برتر مسافت ۱۰۰۰ متر در دریاچه آزادی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان که صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود، با برگزاری رقابت های فینال مسافت 1000 متر ادامه پیدا کرد.

این رقابت ها در مواد المپیکی انجام می شود و قایقرانان در مسافت 1000 متر در مواد کایاک و کانوی یکنفره و دونفره رقابت کردند.

در کایاک یکنفره 1000 متر در فینال A علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان و پیمان قوی دل از گیلان مقام های برتر را بدست آوردند و در فینال B امیر آقامیرزایی از گیلان اول شد و فربد کیانی و سینا زهرایی از تهران در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در کایاک دونفره 1000 متر جواد مومنی و پیمان قوی دل از گیلان، علیرضا علیمحمدی و علی مولایی از تهران و میلاد اسدنیا و محسن اسدنیا از خوزستان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 1000 متر محمدنبی رضایی صاحب مدال طلا، شاهو ناصری از کردستان مدال نقره و عبداله مشایخ از مازندران مدال برنز بدست آوردند.

در کانوی دونفره 1000 متر محمدنبی رضایی و امیرحسین خدایار از مازندران مقام اول، زانا ساعدی و رشاد وفایی از کردستان مقام دوم و دامون صادقی و سروش رضویان از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

این رقابت ها صبح فردا 29 آذرماه با برگزاری مسابقات مسافت 200 و 500 ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: