سه آرزوی وزیر ارتباطات برای فعالان استارت‌آپی

کدخبر: 2295603

محمدجواد آذری‌جهرمی در گردهمایی یلدایی فعالان عرصه استارت‌آپ حضور یافت و ضمن شنیدن دغدغه‌های آنان، سه آرزو برایشان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، گردهمایی یلدایی کارآفرینان استارت آپی کشور با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین جمعی از مدیران و فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور از جمله استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر و... در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این گردهمایی صمیمی عنوان داشت که برای سخنرانی به این جمع نیامده و هدفش از حضور در جمع امشب کارآفرینان استارت آپی، شنیدن حرف های آنان است.

آذری جهرمی در این همایش در سخنان کوتاهی خطاب به حاضرین، سه آرزو برای فعالان استارت آپی کرد و گفت: اولا آرزو میکنم که سایه انحصار از سر بازار شما به دور باشد؛ دوم امیدوارم اقتصاد شما آفت رانتی بودن پیدا نکند؛ و سوم اینکه در طول سال جاری سایه ی نامیمون شکایت و فیلتر از سر کسب و کارها کم بشود.

گفتنی است؛ در این گردهمایی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور هم در نشستی گپ گونه به پای درددل و شنیدن دغدغه های فعالان استارت آپی نشست و سخنان کوتاهی نیز در این زمینه ارائه داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: