ترامپ حتی در روز کریسمس هم سنت‌شکنی کرد!

کدخبر: 2297512

در ادامه سنت‌شکنی‌های دونالد ترامپ، وی این بار در روز کریسمس هم بر خلاف رؤسای‌جمهور دیگر آمریکا رفتار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی بیست، « دونالد ترامپ »، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) به مناسبت فرارسیدن کریسمس به ملاقات سربازان آمریکایی نرفت و در واقع به نخستین رئیس جمهوری تبدیل شد که از سال 2002 تاکنون با سربازان آمریکایی در روز کریسمس ملاقات نکرده است.

وی روز گذشته با سربازان آمریکایی که در ایستگاه های مختلف مستقر هستند تماس گرفت؛ اما با هیچ کدام از آنها شخصا ملاقات نکرد. دونالد ترامپ در سال گذشته میلادی هم از سربازان مجروح ارتش که در مرکز درمانی «والتر رید» بستری بودند بازدید کرد. اما روز گذشته با ماندن در خانه و فقط تماس گرفتن با سربازان، به نخستین رئیس جمهوری تبدیل شد که در 16 سال گذشته در روز کریسمس به ملاقات این سربازان نرفته است.

بیشتر بخوانید: ترامپ برای «رسانه های جعلی» هم تعطیلات کریسمس خوبی را آرزو کرد!

«باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا از سال 2009 تا 2016 هر سال در روز کریسمس از سربازان آمریکایی در پایگاه نیروی دریایی هاوایی بازدید می کرد. پیش از او هم «جرج دبلیو بوش»، رئیس جمهور اسبق آمریکا از سال 2003 تا 2008 با سربازان آمریکایی در والتر رید ملاقات کرد. وی فقط در سال 2002 با این سربازان ملاقات نکرده بود.

دونالد ترامپ حتی در روز کریسمس هم سنت شکنی کرد!

به نظر می رسد که این نخستین باری نیست که ترامپ به ملاقات سربازان آمریکایی نمی رود. وی ماه گذشته میلادی که به مناسبت فرارسیدن صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول به فرانسه سفر کرده بود، به دلیل حضور نیافتن در مراسم ادای احترام به سربازان کشته شده آمریکایی در گورستانی در پاریس مورد انتقادهای گسترده ای قرار گرفت. اما او وضع بد آب و هوایی را برای حضور نیافتنش در این گورستان بهانه کرد و در حساب توییتر خود نوشت: زمانی که نتوانستیم به دلیل دید نزدیک به صفر از بالگرد استفاده کنیم؛ من پیشنهاد کرد که از خودرو استفاده کنیم؛ اما سرویس امنیتی جوابش منفی بود و گفت که مسافت زیاد است و مسیرهای زیادی از خیابانهای پاریس باید مسدود شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: