نقوی‌حسینی: فتنه ۹۸ فتنه اقتصادی است/ مسئولان هوشیار باشند

کدخبر: 2300910

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صحبت از فتنه ۹۸ ناظر به هشدار رهبری درباره نقشه دشمنان در سال آینده است، گفت: فتنه سال آینده فتنه اقتصادی است که مردم باید هوشیار باشند تا هیچ‌گونه نارضایتی در هیچ حوزه اقتصادی و برای هیچ قشر و صنفی به وجود نیاید.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ۳۰ سال گذشته دشمنان هر ۱۰ سال یک بار برای کشورمان فتنه‌ای راه انداخته‌اند. در سال ۱۳۷۸ فتنه اعتراضات دانشجویی را مدیریت کرده که موفق نشدند. در سال ۱۳۸۸ با کلید واژه تقلب، رای‌دهندگان یعنی مردم را مقابل یکدیگر قرار داده که این بار هم موفقیتی کسب نکردند.

وی ادامه داد: دشمنان در سال جدید برای فتنه بر روی حوزه اقتصادی انگشت گذاشتند، چون وضعیت اقتصادی به خوبی در سفره‌های مردم حس می‌شود. هدف دشمنان ایجاد نارضایتی اقتصادی و بعد از آن مدیریت نارضایتی و کشاندن آن به کف خیابان است، چون موضوعات اقتصادی به راحتی برای مردم ملموس است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فتنه ۹۸ کاملا اقتصادی و با بهره‌برداری از نارضایتی اقتصادی است، گفت: براین اساس تمامی مسئولان اعم از رییس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کابینه دولت و مسئولان قوه قضاییه باید اوضاع اقتصادی را سامان داده و مدیریت کنند تا نارضایتی در حوزه اقتصادی به وجود نیاید، لذا هر دستگاه و نهادی که این نارضایتی را به وجود آورد در پازل فتنه دشمن بازی کرده است. همه باید هشدار را جدی بگیریم.

نقوی حسینی در جمع‌بندی اظهار کرد: صحبت از فتنه ۹۸ ناظر به هشدار اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نقشه دشمنان در سال آینده است. با توجه به هشدار ایشان و پیش‌بینی از فتنه اقتصادی مسئولان هوشیار باشند که نارضایتی در حوزه اقتصادی برای هیچ قشر و صنفی به وجود نیاید که اگر این اتفاق افتد مسئولیت متوجه آنهاست، چون دشمن به دنبال کشاندن نارضایتی به کف خیابان است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: