خبرخوب سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولان دارای فرزند+ جزئیات

کدخبر: 2301233

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می شود؛ غیبت مانع بهره مندی از این تسهیلات نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مهدی تقوی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهارداشت: در سال های اخیر ستادکل نیروهای مسلح به منظور خوشایندسازی خدمت سربازی مشمولان متاهل، تسهیلاتی را برای آنان در نظر گرفته است؛ مبنی بر اینکه مشمولان متاهل در محل سکونت همسر خود به کارگیری شوند و در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر شود.

وی با بیان اینکه غیبت، مانع بهره مندی مشمولان متاهل دارای فرزند از این امتیاز نیست، گفت: مشمولان غایب و غیرغایب در صورت اعزام به خدمت به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره مند می‌شوند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان متاهل حین ثبت درخواست اعزام به خدمت باید مدارک متاهلی خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ارائه دهند تا پس از اتمام دوره آموزش رزم مقدماتی در شهر محل سکونت همسر خود به کارگیری شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: در مورد سربازان مجرد نیز با اجرای اقداماتی مانند طرح آمایش سرزمینی یعنی به کارگیری مشمولان در صورت امکان حداقل در 300 کیلومتری محل سکونت خانواده آنان، تقویت امکانات رفاهی یگان های خدمتی، آموزش مهارت، توانمندسازی و ... سعی شده شرایط مناسبی را برای گذراندن خدمت سربازی این عزیزان فراهم شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: