اجرای طرح تقدیر از همسران جانبازان مدافع حرم در ۶ استان

کدخبر: 2301649

مدیرعامل موسسه فرهنگی رباب از برگزاری طرح تقدیر همسران شهدای مدافع حرم از همسران جانبازان مدافع حرم در ۶ استان خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

زهرا امامی همسر شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» و مدیر عامل موسسه فرهنگی رباب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از برگزاری مراسم تقدیر از همسران جانبازان مدافع حرم خبر داد و گفت: طرح تقدیر از زحمات و فداکاری های همسران جانبازان مدافع حرم به مناسب میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار توسط همسران شهدای مدافع حرم سال گذشته در 4 استان کشور انجام شد.

او در ادامه سخنانش گفت که در این طرح تعدادی از همسران شهدای مدافع حرم به نمایندگی از همسران شهدای مدافع حرم و مؤسسه رباب به دیدار همسر جانباز مدافع حرم رفته و با اهدای هدایا و لوح تقدیری از مجاهدت های آنان تقدیر می کنند.

عمو فیتیله ای در جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم +عکس

کنگره شهدای روحانی مدافع حرم فراخوان داد

همسر شهید مرادی بیان کرد که امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار این طرح به صورت همزمان در 6 استان تهران، قم، اصفهان، فارس، خوزستان و مازندران انجام خواهد شد.

برپایه این گزارش، موسسه رباب یک موسسه مردم نهاد بوده که توسط جمعی از همسران شهدای مدافع حرم تأسیس شده است. «مرثیه رباب»، برنامه های اردوی تفریحی، مراسم های تجلیل و تقدیر، بسته بندی خشکبار برای رزمندگان مدافع حرم از جمله برنامه های این مؤسسه در راستای ترویج شهادت از طریق همسران شهدا است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: