تلاش برای کسب سهمیه بدون یک ریال دریافتی

تمرین بدون حقوق در تیراندازی/وعده‌های پوچ رئیس!

کدخبر: 2301937

ورزشکاران تیم‌های ملی تیراندازی در حالی تمرینات‌ خود را چندماهی است پیگیری می‌کنند که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات تیراندازان این روزها از فشنگ و مهمات گذشته و به بی‌پولی در اردوها و تمرینات رسیده است.

تیراندازان تفنگ و تپانچه که از مدت‌ها پیش تمرینات خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در هند آغاز کرده‌اند، از آن زمان تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.

این مشکلات مالی قبل از بازی‌های آسیایی 2014 اندونزی نیز وجود داشت به طوری که برخی از آنها تهدید به تعطیلی اردو کردند. عدم حضور در تمرینات مسئولان فدراسیون را وا داشت تا با ورزشکاران وارد مذاکره شوند. بعد از این اتفاقات فدراسیون تیراندازی 1.5 میلیون تومان قبل از بازی‌های آسیایی و 1.5 میلیون در جریان بازی‌ها به ورزشکاران پرداخت کرد اما از ان زمان تاکنون تیراندازان هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.

• 10 هزار تومان برای هر روز تمرین! نکته جالب اینجاست فدراسیون به ورزشکاران اعلام کرده برای آنها روزی 10 هزار تومان در نظر گرفته است که این پول زمانی پرداخت می‌شود که ورزشکاران به مسابقات اعزام شوند این در حالی است که در زمان سیدمهدی هاشمی هر تیرانداز روزی 25 هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد.

• چالش بزرگ در فاصله نزدیک به مسابقات کسب سهمیه تمامی این اتفاقات قبل از آغاز مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک، باعث شده تا تیراندازان تمرکز لازم را برای تمرین نداشته باشند. تمرینات فشرده تیراندازان بدون حقوق مشکلی که است آنها را با چالش بزرگی در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 روبه‌رو کرده است. موضوع دیگری که ورزشکاران تیراندازی از مسئولان فدراسیون درخواست کرده‌اند مربوط به "بیمه" ورزشکاران است. آنها معتقد هستند به دلیل نبودن لیگ مناسب و عدم دریافت قراردادهای بالا، عدم بیمه نیز مشکلاتی را برایشان به وجود خواهد آورد. تیراندازان در حالی با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند که قبل از بازی‌های آسیایی نیز حاشیه‌هایی داشتند به طوری که این مشکلات باعث شد تا کاروان 18 نفره تیراندازی از بازی‌های آسیایی فقط با یک برنز مه‌لقا جام‌بزرگ به کشور برگردد؛ موضوعی که انتقادات زیادی را به مسئولان این فدراسیون وارد کرد. کاروان تیراندازی ایران در نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک که در کره جنوبی برگزار شد ناکام بود و حالا ورزشکاران برای مسابقات هند آماده می‌شوند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: