نمکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

استخدام ۱۸ هزار پرستار در سال‌های ۹۸ و ۹۹/ پرداخت طلب وزارت بهداشت در هفته جاری

کدخبر: 2301948

سرپرست وزارت بهداشت به مناسبت روز پرستار از استخدام ۱۸ هزار پرستار در سال‌های ۹۸ و ۹۹ خبر داد.

سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان و به مناسبت روز پرستار در خصوص پرستاران طرحی و وضعیت استخدام این افراد گفت: در آخرین بازنگری هایی که بین سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی و وزارت بهداشت داشته ایم، قرار است وزارت بهداشت برای آن تعداد تختی که آماده کرده و قابل بهره برداری است، حدود ۱۸ هزار پرستار را در سال های ۹۸ و ۹۹، استخدام کند.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: رایزنی هایی با مسئول امور پرستاران وزارت بهداشت برای استخدام تعدادی زیادی پرستار انجام خواهیم داد، تا بتوانیم پرستاران را در جایگاه هایی خاص در نظام ارائه خدمت تعریف کنیم؛ ان شاالله بتوانیم از ظرفیت قابل توجه کشورمان استفاده کنیم.

وی درباره تخصیص ۱۵۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به سازمان ملی سلامت، گفت: تقریبا ۲۹۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ به خزانه واریز و پرداخت شده است. به استان ها هم ابلاغ کرده ایم که اولویت وزارت بهداشت، تامین دارو و تجهیزات پزشکی است؛ همچنین قسمتی از این پول هم صرف پرداخت معوقات بخش خصوصی می شود که به بیمه ها سرویس داده اند.

نمکی یادآور شد: باقیمانده ۱۵۰۰ میلیون یورو هم ان شاالله در این هفته به خزانه واریز و توزیع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: