با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز پرستار را تبریک گفت

کدخبر: 2301950

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت زادروز حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی، پرستاران را اسوه فداکاری خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت زادروز حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی، حضرت زینب را نمونه بی بدیل صبر و پرستاران را اسوه فداکاری خواند.

متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی بمناسبت خجسته زادروز حضرت زینب(س) و روز پرستار به این شرح است:

سلام علیکم،

خجسته زادروز حضرت زینب(س) نمونه‌ی بی‌بدیل صبر، حیا، وقار، عفت و فداکاری روز پرستار را به جامعه‌ی پرستاران تبریک عرض می‌نمایم.

پرستاران اسوه‌ی فداکاری هستند که در منتهای احسان با صبر و دانش، شمیم گل‌های محبت و نوع‌دوستی را در جان رنجور دردمندان می‌پراکنند و با نگاه پرمهر و دستان شفابخششان، بعنوان بهترین مرهم بر آلام بیماران، ایفای نقش می‌کنند.

جامعه شریف پرستاری، مجموعه‌ای پویا، با هدفی مقدس، سرشار از نوع‌دوستی و محبت و شیفته‌ی خدمت به انسان‌ها است. حضور زینب‌وارتان را در صحنه‌ی حفظ و تامین سلامتی کارکنان غیور نیروی دریایی راهبردی، خانواده‌های آنان و هموطنان عزیز ایران اسلامی گرامی داشته و روزگاری پر از سعادت و پیروزی را در سایه‌ی توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهبری داهیانه‌ی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای شما آرزو مندم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حسین خانزادی

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: