انتخاب شدن مخالفان ترامپ به عنوان محبوب‌ترین فرمانداران آمریکا

کدخبر: 2301957

نظرسنجی «مورنینگ کنسالت» حاکی از محبوبیت قابل توجه مخالفان رئیس جمهور آمریکا در میان مردم این کشور است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بر اساس نظرسنجی «مورنینگ کنسالت» که روز پنجشنبه منتشر شد دو فرماندار جمهوری خواه که منتقد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا هستند محبوب ترین فرماندار های این کشور هستند.

«چارلی بیکر» فرماندار ماساچوست و «لری هوگن» فرماندار مریلند در نظرسنجی مذکور به ترتیب به عنوان اولین و دومین فرماندار محبوب انتخاب شدند.

بیکر با کسب ۷۲ درصد آراء نفر اول و هوگن با ۶۸ درصد آرا نفر دوم شد. مورنینگ کنسالت در ژوئیه گذشته هم یک نظرسنجی مشابه انجام داد که نتایج مشابه داشت؛ یعنی هوگن و بیکر به عنوان محبوب ترین فرمانداران آمریکا انتخاب شدند.

جالب اینجاست که هر دوی آن ها سابقه مخالفت با دولت ترامپ را دارند. بیکر در ماه نوامبر مخالفت شدید خود را با ترامپ اعلام کرد. در آن زمان از او خواسته شد در سه کلمه ترامپ را توصیف کند و او پاسخ داد: «تفرقه انداز، ننگ آور و وحشتناک».

بیکر همچنین در سال ۲۰۱۶ به طور عمومی علیه دونالد ترامپ تبلیغ می کرد. او در زمان اجرای سیاست ضد مهاجرتی «مدارای صفر» ترامپ که به جدا شدن خانواده های مهاجر از فرزندانشان منجر شد از استقرار نیرو های ماساچوست در مرز امتناع کرد.

هوگن نیز در زمان اجرای سیاست ضدمهاجرتی فوق بالگرد ها و نیرو های مریلند را از مرز مکزیک خارج کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: