پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر شهرداری تهران

کدخبر: 2302034

مدیر عامل شرکت شهر سالم تهران از پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر شهرداری و پاکبان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد برای ادامه فرآیند درمان به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا چوبینه در مراسم روز پرستار که صبح امروز در سالن ایوان شمس برگزار شد اظهار کرد: پرستاری حرفه و شغل بسیار دشواری است که این افراد با رفتار انسانی خود با بیماران با عطوفت و مهربانی همدردی می کنند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم تهران با اشاره به چکاپ سلامت 17 هزار کارگر شهرداری تهران گفت: این طرح از ابتدای سال برای پاکبانان اجرا شد به طوریکه در سال های گذشته سلامت این افراد مورد غفلت مدیریت شهری قرار گرفته بود اما در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه به این موضوع شده است.

چوبینه ادامه داد: شورای شهر تهران نیز تاکید ویژه ای بر سلامت پاکبانان و کارگران شهرداری داشته است و این موضوع در کمیسیون های تخصصی با حوزه سلامت شهرداری تهران عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه 2500 نفر از 17 هزار کارگر اشاره شده برای ادامه فرآیند درمان به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند گفت: از همین افراد تعدادی نیز نیاز به عمل جراحی داشتند که شرکت شهر سالم هزینه عمل جراحی آنها را تقبل کرد.

مدیر عامل شرکت شهر سالم تهران، شفافیت و مشارکت پذیری شهروندان و مشارکت بخش خصوصی را از دیگر برنامه های شرکت شهر سالم عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات از طریق فراخوان و مناقصه انجام شد که همین امر موجب شفافیت و افزایش درآمد ها به دلیل برون سپاری ها انجام شد.

چوبینه ادامه داد: در ابتدای سال جاری نیز و با توجه به توافق صورت گرفته بین وزیر وقت بهداشت و سرپرست شهرداری تهران حدود هزار کودک کار وارد پروسه چکاپ سلامت قرار گرفتند. امیدواریم در آینده نزدیک نیز تعداد بیشتری از این کودکان در طرح پایش سلامت با همکاری سازمان بهزیستی قرار بگیرند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم تهران گفت: در حال حاضر 73 هزار کارمند و بازنشسته شهرداری از خدمات حوزه سلامت این نهاد استفاده می کنند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم ابراهیم امینی، مجید فراهانی، ناهید خداکرمی، افشین حبیب زاده از اعضای شورای شهر تهران، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، جوادی یگانه معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور داشتند.

تذکر عضو شورای شهر تهران درباره فوت یکی از پاکبان های شهرداری

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: