سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران:

مشکلی برای پرداخت عیدی بازنشستگان نخواهیم داشت

کدخبر: 2302202

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: با توجهه به اقدامات صورت گرفته مشکلی برای پرداخت عیدی بازنشستگان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسن زدا در مراسم روز پرستار، اظهار داشت: مشکلات پرستاران را شناسایی کرده‌ایم و در این زمینه نیاز به توجه بیشتری داریم. چرا که همه مشکلات آ‌ نها از جنس خاصی نیست.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم کمیته‌هایی تشکیل دهیم و به اتفاق نماینده پرستاران راهکارهایی را برای حل مشکلاتشان پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر تامین اجتماعی امکان جذب پرستار دارد،‌گفت: اخیرا شنیده‌ام که 19 هزار پرستار در سال آینده در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند و اگر با بررسی‌های صورت گرفته ما نیز اگر به این نتیجه برسیم قطعا در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر توزیع بسته‌های حمایتی بیان داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص اقدام خواهند کرد و سازمان تامین اجتماعی اجرا کننده است. هر آنچه که مصوب به ما ابلاغ کنند اجرا واهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا ناباروری تحت پوشش بیمه نیست، گفت: تامین اجتماعی تابع شورای عالی بیمه است و ما مجری آن هستیم و تاکنون در تامین اجتماعی تصمیم جدیدی برای تحت پوشش قرار گرفتن نازایی نداشته‌ایم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حل مشکلات پرستاران نیز اضافه کرد: در حال حاضر ما 15 هزار پرستار و حدود 10 هزار و 500 تخت داریم و باید در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود.

زدا درباره دومین مرحله بسته‌های حمایتی اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و 600 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی بسته‌های حمایتی را دریافت کردند و افرادی که هنوز نسبت به دریافت آن موفق نشدند با شماره 1420 می‌توانند تماس بگیرند که تاکنون 130 هزار نفر تماس گرفتند و به واحدهای اجرایی معرفی شدند تا بلافاصله در صورت تایید به حساب‌شان واریز شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: