چهره "شبکه آموزش" با مسابقات و برنامه‌های جدید، تغییر می‌کند

کدخبر: 2302427

مسعود احمدی افزادی از اضافه شدن بخش نمایشی، مسابقات و برنامه‌های جدید به شبکه آموزش خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شبکه آموزش این روزها با مدیریت جدید تغییراتی در رویکرد پخش پیدا کرده و انواع برنامه های مهارتی و کاربردی را روی آنتن خود می برد. مسعود احمدی افزادی رئیس جدید شبکه آموزش درباره این رویکردهای جدید به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: شبکه آموزش رویکرد خودش را تغییر داده و بیشتر سعی می کند مردم را در کنار خودش داشته باشد. آموزش توأمان با جذابیت نکته ای است که در شبکه های تخصصی مغفول مانده است. بنابراین مهارت محوری و تخصص محوری رکن اصلی فعالیت های شبکه هفت سیماست.

وی افزود: شبکه هفت سیما بر مبنای محوریت مردم قصد دارد برنامه های جذاب، دیدنی و در عین حال مهارت آفرین و کاربردی را روی آنتن ببرد. در این موضوع ژانر مسابقات و برنامه های تفریحی و سرگرمی را در دستور کار داریم ولی در عین حال به آموزش و مهارت آفرینی توجه جدی می شود. شبکه آموزش یک شبکه تخصصی است و انتظارات مخاطب از جهت آموزش های کاربردی را نیز بایستی برآورده کند. اما این القای مفاهیم همراه با جذابیت، کارساز است. شعار شبکه هفت سیما از زمانی که من آمده ام توجه به نیازهای مردم و جامعه است.

رئیس شبکه آموزش دبیر جشنواره تلویزیونی "جام جم"، شد

احمدی افزادی در پایان درباره اضافه شدن بخش نمایشی به شبکه آموزش، گفت: به سریال نمایشی فکر می کنیم اما الان برایمان توجه به ژانرهای مسابقه ای و برنامه های ترکیبی اهمیت بیشتری دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: