حضور ملی‌پوشان کاراته ژاپن در اردوی مشترک ایتالیا و ایران

کدخبر: 2303045

تیم ملی کاراته ژاپن نیز در کمپ تمرینی مشترک تیم‌های ملی کاراته ایتالیا و ایران در رم حضور خواهد داشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کاراته ایران جهت برگزاری کمپ تمرینی مشترک با تیم ملی کاراته ایتالیا، بامداد پنجشنیه 27 دی ماه تهران را به مقصد رم ترک خواهد کرد.

ملی پوشان کاراته ایران در شرایطی از روز جمعه 28 دی ماه با تیم ملی کاراته ایتالیا به تمرین مشترک می پردازند که قرار است تیم ملی کاراته ژاپن نیز در این کمپ حضور داشته باشد.

ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، سامان حیدری و مهدی خدابخشی در بخش مردان و حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار در بخش بانوان در این کمپ تمرینی پنج روزه با ملی پوشان ایتالیا و ژاپن در مرکز کمیته ملی المپیک ایتالیا در رم به تمرین خواهند پرداخت و روز چهارشنبه 3 دی ماه برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به پاریس سفر خواهند کرد.

این در شرایطی است که علی اصغر آسیابری و صالح اباذری به دلیل مشکل خروج از کشور در کمپ تمرینی ایتالیا حضور نخواهند داشت و در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس به جمع ملی پوشان ملحق خواهند شد.

سیدشهرام هروی، شهاب سلطانی و حسین روحانی هدایت تیم ملی کاراته مردان را برعهده دارند و ستاره موسوی نیز سرمربی تیم ملی بانوان است.

مبارزه 776 کاراته کا در تاتامی پاریس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: