"شش قهرمان و نصفی" با اکبر عبدی به نوروز می‌رسند؟

کدخبر: 2303112

دو سریال حسین قناعت و بهرنگ توفیقی جزو کاندیدای حضور در کنداکتور شبکه دو سیما قرار دارد و هنوز معلوم نیست کدام از این آثار برای نوروز ۹۸ روی آنتن خواهند رفت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در برخی از رسانه ها خبر نوروزی شدن سریال «شش قهرمان و نصفی» مخابره شده اما روابط عمومی این سریال اعلام کرد که هنوز زمان و شبکه موردنظر برای پخش این سریال نهایی نشده است. البته در روزهای گذشته هم گفتگویی با حامد عنقا تهیه کننده سریال "ساده دل" شبکه دو سیما که گویا قرار است در ایام نوروز روی آنتن برود داشتیم که هنوز معلوم نیست آن سریال هم کاندید نوروزی شبکه دو سیما باشد. حامد عنقا درباره این سریال جدید گفته است: "این سریال هنوز در مرحله صحبت های اولیه است و جزئیات کامل آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد". محمدحسین لطیفی سرپرستی نویسندگان این سریال را برعهده دارد و از نام بهرنگ توفیقی نیز به عنوان کارگردان این مجموعه یاد می شود.

"شش قهرمان و نصفی" پس از استقبال گسترده مخاطبان از فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" در سال گذشته، کارگردان و تیم تولید این فیلم سینمایی حالا دست به کار شده و تولید سریالی با مضمون مشابه را کلید زدهاند. این سریال با عنوان "شش قهرمان و نصفی" و با ژانر طنز و سرگرمی و با موضوع ترغیب خانوادههای ایرانی به خرید کالای تولید داخل و حمایت از کارگران ایرانی در مرحله فیلمبرداری قرار گرفته است. تشویق به ورزش هم بعد دیگری است که در این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

چه سریال هایی "دهه فجر" و ایام "نوروز" به تلویزیون می آیند؟

10 درصد لوکیشن این سریال که به سفارش سیمافیلم تولید شده در تهران و بقیه آن در شمال کشور است؛ البته هنوز زمان و شبکه مورد نظر برای پخش این سریال نهایی نشده است. حسین قناعت، نویسندگی و کارگردانی این سریال و پرویز امیری تهیه کنندگی آن را برعهده دارند. اکبر عبدی ،شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما ، ارژنگ امیرفضلی، رویا میر علمی ،نادر سلیمانی ،رامین ناصر نصیر ،امیر غفار منش ، حسین رفیعی ،ساناز سماواتی ،عباس محبوب ،علیرضا درویش، حامد آهنگی و مرتضی زارع بازیگران این سریال هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: