جوانان آینده واترپلوی ایران هستند

میرمهدی: امسال استخرها استاندارد شده اند/ برای قهرمانی آمده ایم

کدخبر: 2303174

بازیکن تیم واترپلوی سایپا گفت: سایپا امسال برای قهرمانی آمده و برای رسیدن به هدفی که داریم باید تمام بازی های را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بنابراین در تمام مسابقات با قدرت حاضر می شویم.

سید سعید میرمهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی مقتدرانه سایپا برابر نوفلاح در مرحله سوم لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: تیم ما امسال خوب بسته شد و شرایط خوبی داریم. نوفلاح هم از بازیکنان جوانی استفاده می کند. آنها چند سالی هست که در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا می کنند. برخی از بازیکنان سال گذشته نوفلاح امسال در سایپا حضور دارند. اکثر آنها زیر 20 سال سن دارند و آینده های واترپلوی ایران هستند.

وی با بیان اینکه سایپا امسال برای قهرمانی آمده است، گفت: برای رسیدن به هدفی که داریم باید تمام بازی های را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بنابراین در تمام مسابقات با قدرت حاضر می شویم. لیگ امسال در دو گروه برگزار می شود و مسابقات شرایط خوبی دارد. استخرها استاندارد هستند و در مجموع شرایط رقابت ها خوب است.

بازیکن تیم واترپلوی سایپا درمورد جدی ترین رقبای تیمش برای رسیدن به قهرمانی خاطرنشان کرد: نفت امیدیه و دانشگاه و پدافند شرایط خوبی دارند، اما ما برای قهرمانی می جنگیم و باید در تمام مسابقات قدرتمندانه ظاهر شویم. شانس قهرمانی ما حدود 25درصد است، اما 100درصد برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

میرمهدی درخصوص شرایط مالی تیم سایپا عنوان کرد: قرارداد سال گذشته را نگرفته بودیم که روز گذشته قرار شد آن را تسویه کنند. همچنین برای امسال هم 20درصد از قراردادها پرداخت شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: