ای‌بی‌سی نیوز اعلام کرد

ضرر ۲۵ میلیون دلاری شرکت «دلتا ایر» آمریکا از تعطیلی دولت فدرال

کدخبر: 2303205

شرکت هواپیمایی دلتا ایر آمریکا اعلام کرد: انتظار می‌رود به دلیل تعطیلی دولت فدرال این شرکت تنها در ماه ژانویه ۲۵ میلیون دلار ضرر کند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از ABCNEWS، شرکت هواپیمایی «دلتا ایر» آمریکا اعلام کرد: تعطیلی دولت فدرال به درآمد این کشور در ماه ژانویه ۲۵ میلیون دلار ضرر خواهد زد.

اگرچه این ضرر ۲۵ میلیون دلاری خیلی چشمگیر نیست، اما مدیران این شرکت می‌گویند که این مسئله به تأخیر در پروازها و اختلال در رفت‌وآمد هواپیماها منجر شده است.

تعطیلی دولت فدرال باعث شده است که ۸۰۰ هزار کارمند دولت خانه‌نشین شده و پیمانکاران دولتی به همراه این کارمندان از خطوط هواپیمایی دلتا استفاده نکنند.

از طرف دیگر عدم حضور بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری آمریکا باعث شده است شرکت دلتا ایرلاین نتواند خطوط پروازی جدید راه‌اندازی کرده و یا مجوز پرواز هواپیماهای جدید خود را دریافت کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد باستین، مدیرعامل دلتا ایر، تأکید کرده است تعطیلی دولت فدرال باعث شده است صف‌های طولانی برای بازرسی مسافران در فرودگاه‌ها شکل بگیرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: