امروز

ایران و کوبا توافق‌نامه سرمایه‌گذاری در کشاورزی و بازرگانی امضا می‌کنند

کدخبر: 2303215

ایران و کوبا امروز توافق نامه تجاری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، انرژی، سلامتی و ورزش امضا می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از پلنگلیش، شرکت‌های خصوصی ایران و کوبا امروز توافق‌نامه همکاری در زمینه سلامتی عمومی، ارتقای تجارت و بازرگانی و سرمایه گذاری انرژی، کشاورزی و ورزش امضا می‌کنند.

امضای این توافق‌نامه طی دیدار دو روزه در هفدهمین جلسه بین دولتی ایران و کوبا در هاوانا اتفاق می‌افتد.

وزارت تجارت و سرمایه‌گذاری کوبا گزارش داد که این جلسه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امروز سه‌شنبه ‌‌آغاز شده است. ‌‌‌‌‌‌در افتتاحیه این مراسم، مقامات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی، تجاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اقتصادی، مالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و سرمایه‌گذاری حضور خواهند داشت.

این هفدهمین جلسه ‌بین دولتی کشورهای ایران و کوبا است که پیش از این هم دیداری در دسامبر ۲۰۱۷ توسط ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قائم مقام ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مشورتی رئیس‌جمهور ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و وزرای این کشور از ایران انجام شده بود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: