دستورالعمل خرید تضمینی گندم در سال ۹۸ کارشناسی، تدوین و ابلاغ می‌شود

کدخبر: 2303253

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: نظرات کارشناسی از استان‌ها و عوامل خرید تضمینی دریافت شده که در حال بررسی آن‌ها هستیم تا دستورالعملِ امسال تدوین و جهت اجرا به مراکز خرید سراسر کشور ابلاغ شود.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حسن حنان معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در نشست کارگروه ملی گندم با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای ورود به فصل خرید 98-97 گفت: نقطه نظرات کارشناسی از استان ها و عوامل خرید تضمینی دریافت شده که در حال بررسی آن ها هستیم تا دستورالعملِ امسال تدوین و جهت اجرا به مراکز خرید سراسر کشور ابلاغ شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های خوب به نتایج خوب ملّی خواهیم رسید و با توجه به سطح زیرکشت گندم در سال آینده خرید خوبی خواهیم داشت .

کمبود اعتبار1600 میلیاردی دولت برای تأمین بودجه خرید تضمینی گندم و یارانه نان

حنان افزود: در صددیم امسال دانه های روغنی را هم از طریق سامانه ی پهنه بندی و سامانه جامع بازرگانی خریداری کنیم تا با تحویل این محصول از کشاورز، به آنان کمک کنیم .

معاون بازرگانی داخلی شرکت گزارشی از عملکرد سال گذشته و اقدامات پشتیبانی انجام گرفته برای آمادگی ورود به فصل خرید پیشِ رو ارائه کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: