بدرقه پیکر حسین محب‌اهری به سوی سفر ابدی

کدخبر: 2303416

مراسم تشییع پیکر حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم تشییع پیکر حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز از مقابل تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم جمعی از بازیگران و مسئولان مرکز هنرهای نمایشی، خانه تئاتر حضور داشتند.

اصغر همت به عنوان مجری در پشت تریبون مراسم تشییع حسین محب اهری قرار گرفت؛ امروز در مراسم یک آدم استثنایی حضور پیدا کردیم. حسین محب اهری برای لحظه لحظه زندگی اش تلاش کرد و همواره حرف از امید و بودن می زد. او کماکان برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم می کوشید. و نهایتا با عزت و شرف صحنه هنر را ترک کرد.

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی تصریح کرد: همه امروز در فقدان یک هنرمند پرامید و نشاط جمع شدیم. غم سختی است که حسین محب اهری را در صحنه هنر نمایشی نداریم و ما را با خاطراتش تنها گذاشت. در چند سال اخیر شاهد ستیز او با بیماری سختش بودیم و به همه ما آموخت که می توانیم مرگ را پذیرفته و با امید، بهترین اتفاقات زندگی را خلق کنیم. حسین محب اهری به مرگ لبخند زد و شک نداریم در بهشت برین کماکان با امید نقش آفرینی می کند. امیدوارم این حضور پرشور برای ما خاطره ای از معیت یک هنرمند بزرگ به نام حسین آقای محب اهری باشد و بیش از پیش قدر هنرمندان پیشکسوت مان را بدانیم.

حسین محب اهری درگذشت

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: