برگزیده اخبار بین‌الملل در بیست و هفتم دی ماه؛

از انفجار مهیب در دانشگاه لیون فرانسه تا ارزان شدن نفت و سفر مجری انگلیسی به ایران برای جراحی زیبایی+تصویر

کدخبر: 2303558

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و هفتم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

محمد بن سلمان برادرش را بازداشت کرد! العهد الجدید در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت ولیعهد عربستان سعودی یکی از برادران خود را بازداشت خانگی کرده است.

هدف نشست لهستان ایجاد ایران هراسی است یا طرح توطئه ای جدید؟ روزنامه البناء در گزارشی به بررسی شکست قاطع آمریکا در برگزاری نشست ضد ایرانی لهستان پرداخت.

کشتی انگلیس در حال غرق شدن است رای الیوم در گزارشی ضمن اشاره به مشکلات جدی که برای انگلیس پیش آمده است تاکید کرد «ترزا می » و سیاست هایش علت اصلی نابسامانی های این کشور هستند.

سفر مجری سرشناس انگلیسی به ایران برای انجام عمل جراحی زیبایی+تصویر مجری ۳۴ ساله و معروف انگلیسی برای انجام ۷ عمل جراحی زیبایی، بار دیگر به ایران سفر کرده است.

آمادگی صربستان برای استقبال از ولادیمیر پوتین + عکس رئیس جمهور روسیه امروز برای دیدار با مقامات صربستان و گفتگو درباره روابط دو کشور، راهی بلگراد خواهد شد.

وقوع انفجاری مهیب در دانشگاه شهر «لیون» فرانسه + تصاویر و فیلم بنابر اعلام منابع خبری، صبح امروز آتش سوزی و به دنبال آن انفجاری مهیب در کتابخانه دانشگاهی در شهر «لیون» فرانسه به وقوع پیوست.

بروز اختلاف بین مصر و امارات در پی تدارک ژنرال حفتر برای حمله به پایتخت لیبی برخی منابع خبری از نشست های سری فرماندهان نظامی وابسته به خلیفه حفتر با شیوخ قبایل لیبی و ارتباط آن با آمادگی برای حمله نظامی به پایتخت این کشور که تحت سیطره دولت وفاق ملی قرار دارد، خبر دادند.

پکن: از نگرانی های بین المللی در خصوص حکم اعدام تبعه کانادایی «سر سوزنی ناراحت» نیستیم سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد پکن از نگرانی های بین المللی درباره حکم اعدام تبعه کانادایی «سر سوزنی ناراحت» نیست.

دو موضع گیری متفاوت معاون ترامپ درباره داعش تنها در فاصله چند ساعت! معاون دونالد ترامپ روز گذشته به فاصله چند ساعت، دو موضع متفاوت درباره تروریست های داعش در سوریه اعلام کرد.

طومار مخالفت با نشست ضدایرانی آمریکا در لهستان بیش از ۳۰۰۰ امضا جمع کرد بیش از ۳۰۰۰ فعال سیاسی و اجتماعی آمریکا در طوماری از کشور های اروپایی درخواست کردند در نشست ضدایرانی «مایک پمپئو» در لهستان شرکت نکنند.

قیمت نفت کاهش یافت/ ثبات در بازار طلا افزایش بی سابقه سطح تولیدات نفتی آمریکا باعث کاهش قیمت طلای سیاه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: