در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات

طارمی:در تیم ملی «منم» نداریم«ما» قهرمانی می خواهیم /دوست دارم آزمون باز هم گل بزند

کدخبر: 2303589

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ملی منم نداریم چون اگر ایران قهرمان جام شود من می گویم ما قهرمان شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی یکی از امیدهای گلزنی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا است و حضور او در کنار سردار آزمون و کریم انصاری فرد می تواند خط دفاع هر تیمی را دچار مشکل کند.

طارمی که در دیدار با عراق در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به امارات پیرامون آخرین شرایط تیم ملی و همچنین نگاه وی به مسابقات در مرحله بعدی صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

فارس: به نظر می رسد کی روش در دور اول مسابقات از حربه ای استفاده کرد که تیم ها ترکیب ایران را نشناسند. مثل خود تو که در این بازی از ابتدا بازی نکردی...

ببینید سطح بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در حدی نیست که بگوییم یکی بالاتر است و یکی پایین تر.معمولا بازیکنان همه در یک سطح هستند.اینکه چه بازیکنی از اول بازی می کند چندان مهم نیست و اینکه تیم چگونه موفق شود مهم است. همین موفقیت باعث می شود تا خود بازیکنان هم خود را بالا بکشند. دیدید که در بازی قبل هم خوشبختانه همه بچه ها خوب بازی کردند.

فارس: قبل از بازی صحبت ها به شکلی بود که خیلی ها تصور می کردند ایران انتقام بازی 4 سال قبل را می گیرد ولی در بازی عملا چیزی ندیدیم.

بله، اگر به بازی دقت کرده باشید عراقی ها آمده بودند که بازی را کنترل کنند و ما هم می خواستیم بازی در اختیارمان باشد. همین اتفاق هم افتاد. ما در نیمه اول تا به حریف حمله کردیم آنها عقب نشستند. اینکه 4 سال قبل چه شده و چه فکری قبل از بازی شده زیاد مهم نیست.اگر دفعه بعد با عراق بازی کنیم شاید آن انتقامی که همه از آن صحبت می کنند را بگیریم.

فارس: عملکرد طارق و بشار رسن را در ترکیب عراق چطور دیدی؟

من این 2 بازیکن را می شناسم و با آنها سلام و علیک هم کردیم ولی حقیقتا زیاد توجهی به این موضوع نکردم. می دانم آنها بازیکنان خوبی هستند، بشار رسن کنار من بوده و بازیکن خوبی است ولی آنقدر درگیر بازی بودیم که به عملکرد آنها توجه خاصی نداشتم.

فارس: قبل از حضورت در زمین دستانت رو به آسمان بود و دعا می کردی..

من همیشه قبل از حضور در زمین دعا می کنم.چه اول بازی باشد چه وسط بازی ولی دعا می‌کنم تیم همیشه موفق باشد.

فارس: ادامه مسابقات را چطور می بینی. با این شرایط باید با تیمی بازی کنید که در گروه خودش سوم می شود...

ما باید پله پله بالا برویم و این موضوع خیلی بهتر است. نمی شود به یکباره از یک به 4 بپریم. این از اول مسابقات برنامه ما بود.ما باید برای بازی بعد برنامه ریزی کنیم و ان شاالله بعد از بازی آینده برای دور بعد و تیم بعد تمرین می کنیم.

فارس: مهدی طارمی دوست دارد اگر تیم ملی قهرمان شد جام را به چه کسی اهدا کند؟

اینجا در تیم ملی منم نداریم. اگر ایران قهرمان جام شود من می گویم ما قهرمان شدیم و به دنبال همین موضوع هم هستیم. اگر یک خبرنگار خارجی هم از شما سوال کند شما می گویید ما قهرمان شدیم.این یعنی کل ایران قهرمان شده اند. در اینجا «منم» معنی نمی دهد که من بگویم این جام را به فلانی تقدیم می کنم.

فارس: زوج تو و آزمون مدعی آقای گلی در این بازی ها هم هست،حضور شما در کنار هم چقدر می تواند به تیم ملی کمک کند؟

من از اینکه هر بازیکنی گل بزند خوشحال می شوم. برای من فرقی ندارد چه کسی گل بزند. سردار گل بزند من خوشحال می شوم و بقیه هم همین شرایط را دارند. البته چون سردار مهاجم نوک و هدف است دوست دارم آزمون بیشتر گل بزند و اگر آقای گل از ایران باشد کیفیت تیم و بازیکنان ما را بیشتر نشان می دهد.

فارس: بعد از بازی با یمن گلهایت را به سعید عزت اللهی تقدیم کردی... حالا هم با او در ارتباط هستی؟

صد در صد. من همیشه با او در ارتباط هستم. جای عزت اللهی در تیم ملی واقعا خالی است ولی ما جای او را خالی می کنیم. قسمت این بود که سعید عزت اللهی کنار ما نباشد هر چند اگر بود می توانست به تیم ما کمک کند.

فارس: در بازی قبل از ابتدا در ترکیب نبودی و به نظر راحت تر حرص و جوش های کی روش را می دیدی.از این رفتارها تعجب نکردی؟

ما واقعا خودمان خیلی استرس داشتیم. وقتی بچه ها صاحب توپ می شدند مرتب می گفتیم خدا کند گل بزنند.استرس کسی که از بالا بازی را می بیند از کسی که بازی می کند خیلی بیشتر است.

فارس: و حرف آخر...

از تماشاگران می خواهم در ادامه راه باز هم از ما حمایت کنند.ما کار سختی داریم و چشممان به حمایت آنها است. امیدوارم در نهایت در کنار مردم جام قهرمانی را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

انتها پیام/ک

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: