درخواست روسیه از اسراییل برای پایان حملات به فرودگاه دمشق

کدخبر: 2303725

منابع خبری اعلام کردند روسیه از رژیم صهیونیستی خواسته است به حملات به فرودگاه دمشق پایان دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری اعلام کردند روسیه از رژیم صهیونیستی خواسته است به حملات به فرودگاه دمشق پایان دهد.

بر این اساس، منابعی در مسکو اعلام کردند روسیه به رژیم صهیونیستی گفته است که نمی تواند هر زمانی که خواست به فرودگاه دمشق حمله کند. روسیه به طرف اسرائیلی اعلام کرده است شرکت های بزرگ روسی آماده بازسازی فرودگاه بین المللی دمشق از لحاظ لجستیکی و فنی هستند و اسرائیل نمی تواند هر زمانی که خواست به بهانه وجود انبارهای نظامی ایران، این فرودگاه را هدف قرار دهد.

روس ها همچنین گفته اند حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، موجب می شود شرکت های هوایی که تصمیم به راه اندازی دوباره خط پرواز به دمشق گرفته اند، در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

جمعه هفته گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار دادند که در اثر آن یک انبار در داخل فرودگاه تخریب شد و ترکش های انفجار نیز چندین هواپیمای مسافربری را از سرویس دهی خارج کرد.

هیات روسی به رهبری «دیمیتری بیلیک» نماینده پارلمان روسیه سه شنبه گذشته در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه، پیشنهاد بازسازی و تجهیز فرودگاه دمشق را به وی داد. همزمان شرکت های هوایی امارات، بحرین و عمان اعلام کرده اند که پروازهای خود را به فرودگاه دمشق از سر می گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: