گزارش سایت «گل» از افسوس عمانی‌ها با از دست دادن پنالتی و مجازات مدافع عمان توسط جهانبخش

کدخبر: 2304351

سایت جهانی «گل» در گزارشی به اتفاقات دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان پرداخت و نوشت که این تیم با از دست دادن پنالتی، چاره‌ای جز افسوس خوردن نداشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری 2 بر صفر مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019، به مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها راه یافت.

سایت جهانی «گل» درباره این بازی نوشت: ایران با گل های علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه و برتری 2 بر صفر مقابل عمان، به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راه یافت. مردان کارلوس کی روش به راحتی و بدون شکست از مرحله گروهی صعود کردند و به جز آغاز سخت مسابقه، همه چیز برای ایران در روز یکشنبه، راحت سپری شد. احمد المحیجری در اوایل مسابقه، یک پنالتی را از دست داد و با گل های جهانبخش و دژاگه که سبب برتری ایران در نیمه اول شد، عمانی ها چاره ای جز افسوس خوردن نداشتند.

«آس»: بیرانوند قلب عمانی ها را شکست

در این صحنه، علیرضا بیرانوند به سمت راست خود پرید و واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد. ایران پس از نیم ساعت اول مسابقه از حریف پیش افتاد، جایی که جهانبخش، محمد المسلمی را بابت اشتباهش مجازات کرد و گل اول ایران را به ثمر رساند. با خطای سعد المخینی روی مهدی طارمی و اعلام پنالتی به نفع ایران، اشکان دژاگه گل دوم ایران را وارد دروازه عمان کرد و کاری از دستان دروازه بان این تیم برنمی آمد.

به نظر می رسید ایران در نیمه دوم، برتری خود را افزایش دهد. سردار آزمون در دقیقه 52، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد، اما ضربه خطرناک این بازیکن به خوبی توسط الرشیدی مهار شد. سنگربان عمان در ادامه بازی فرصت تک به تک با طارمی را مهار کرد، اما این تفاوتی برای پیروزی ایران ایجاد نکرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: