تلاش اسرائیل برای جاسوسی از حماس شکست خورد

کدخبر: 2304607

نیرو‌های فلسطینی موفق شدند یک جاسوس اسرائیلی را که تجهیزاتی را نزدیک خانه یکی از رهبران حماس در نوار غزه کار گذاشته بود، دستگیر کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، گزارش ها حاکی از آن است که نیرو های فلسطینی توانسته اند یک جاسوس اسرائیلی را که تجهیزات جاسوسی نزدیک خانه یکی از رهبران حماس در نوار غزه کار گذاشته بود را دستگیر کنند.

این نیرو ها موفق شدند تجهیزات جاسوسی را که در خانه مجاور منزل مروان عیسی، رئیس شاخه نظامی حماس ، کار گذاشته شده بود را کشف و قطعات آن را از هم جدا کنند.

این تجهیزات به منظور ضبط صدای خانه این عضو حماس که در بریج واقع شده است به کار رفته بود. گفته می شود این اقدام در راستای خنثی کردن تغییرات اخیر در گروه حماس صورت گرفته است. به تازگی رهبران حماس از دستگا ه های ارتباطی تازه ای استفاده می کنند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: نیرو های مسلح حماس متوجه شدند این جاسوس رژیم صهیونیستی شبکه گسترده تری از تجهیزات جاسوسی را در جا های دیگر نوار غزه نیز به کار گذاشته است. اوایل ماه جاری میلادی حماس اعلام کرد از زمان حمله ناموفق اسرائیل به نوار غزه در سال گذشته، نیرو های امنیتی این گروه توانسته اند ۴۵ جاسوس صهیونیستی را دستگیر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: